GEMPAR! GUNASEGARAN DAP THE BLACK ajak orang kampung berhimpun!

27 Mar 20120 comments

Gunasegaran melampau mempergunakan masyarakat untuk kepentingan politik.
Seremban ,28/3/2012 , Seramai lebih kurang 60 orang-orang Kampung Getco datang berkumpul untuk menyerahkan memorandum kepada YAB Menteri Besar Negeri Sembilan terhadap dakwaan mereka dianiaya oleh Kerajaan Negeri. Mereka mendakwa bahawa tanah-tanah mereka dirampas oleh Kerajaan Negeri.

Hasil siasatan mendapati bahawa perkara ini telah diputar belitkan oleh Gunasegaran PAKAR Putar Belit di Negeri Sembilan yang menyatakan bahawa Tanah orang Getco di Bahau akan diambil walhal tanah berkenaan sememangnya milik Kerajaan Negeri. Perhimpunan yang diadakan di hadapan Pejabat SUK Negeri Sembilan itu walaubagaimanapun tidak mendapat sambutan.

Masyarakat dibawa ke jalanan..




yo, brother...im the black...
Menerusi pemantauan kami , didapati Gunasegaran dan Wong May May (DAP Negeri Sembilan) mengambil kesempatan menampakkan diri mereka , walhal penduduk Getco tersebut membawa bendera Barisan Nasional dan menyatakan sokongan mereka terhadap BN dan mengharapkan YAB MB dapat menyelesaikan isu berkenaan. Mereka sememangnya tahu bahawa Tanah berkenaan adalah milik Kerajaan Negeri.

SEMUA BENDA SI GUNA YANG TAK GUNA NI POLITKKAN..!!!!!!!
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team