HASAN ALI KATA : AZMIN PERLU JAWAB, INI JAWAPAN AZMIN DAYUS..

26 Mar 20120 comments

Jenna Talackova (tengah) di 'disqualified' daripada Pertandingan Ratu Miss Universe Canada. Lepas ni anwar aim mamat ni pulak lah....


PERSOALAN HASAN ALI:

1. Perjelas dari mana sumber kewangan Azmin Ali , isteri beli saham cecah rm2 Juta pada 1992 hingga 1994 sedangkan gaji Azmin waktu tu hanya RM 2 ribu?

Jawapan Azmin : "Wang itu diperolehi hasil penjanjian saya bersama Bang Nuar. Perjanjian tu, tak boleh dinyatakan di sini..."

2. Azmin perlu nafi laporan Pengerusi Yayasan Pembangunan India Malaysia S.A Vikneswaran yang mendakwa beliau , isteri dam seorang ipar miliki saham cecah RM 8.5 juta pada awal 90- an 

Jawapan Azmin: "Kenyataan saya disalah petik."

3. Jawab dakwaan Ummi Hafilda beliau sudah 8 bulan tak ziarah ibu.

Jawapan Azmin : "Saya sibuk memperjuangkan nasib rakyat dan ingin menjatuhkan UMNO dan Kerajaan.Saya akan balik lepas bang nuar menang PRU 13"  <----ibu dia bukan rakyat ke? BANGANG punya anak! Anuar lebih penting dari ibu ??! 

4. Azmin perlu Sahut cabaran jalani ujian DNA ke atas anaknya di klinik diiktiraf kerajaan untuk menentukan kesasihan biologinya.

Jawapan Azmin : "Saya tidak perlu melakukan semua itu kerana tidak mahu mengecilkan hati anak saya, eh...anak anuar...! ":p


5. Azmin perlu NAFI tuduhan buku karangan Syed Hussin Al Attas bertajuk "Tuhan , Politik dan Seks" mendakwa Azmin mengetahui hubungan intim isterinya bersama Penasihat PKR.

Jawapan Azmin :  "Saya tidak mahu berbuat demikian sebab saya hormat Abang Nuar. Saya sanggup sediakan apa saja kepada bang nuar !"

KEH ...KEH ....JAWAPAN ADALAH REKAAN SEMATA-MATA SEBAB AZMIN TIDAK AKAN BERANI MENJAWAB PERSOALAN YANG DILONTARKAN OLEH HASAN ALI SEBAB DIA TAU, DIA TIDAK AKAN DAPAT MENJAWABNYA!
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team