VIDEO USTAZ NYATAKAN UST. NURUDDIN HARAMKAN GST. PENJELASAN PA SYEIKH NURUDDIN DI MALAYSIA

17 Jan 20151comments


HARAP MAKLUM BAHAWA Mesej yang mengaitkan sekatan-sekatan yang dikenakan terhadap Tuan Guru Syeikh Nuruddin hafizhohulLaah dengan isu GST adalah tidak tepat dan merupakan usaha2 pihak yang mempunyai kepentingan tertentu untuk politicise kan apa yang berlaku. Oleh itu mohon jangan disebarkan maklumat palsu itu. Berikut adalah penjelasan daripada Tuan Haji Zulkifli Muhammad yang bertindak sebagai PA Syeikh Nuruddin di Malaysia ðŸ‘‡
" Salam, Syeikh Nuruddin akan sentiasa bercakap bersandarkan kepada hukum hakam. Tapi statement mengatakan Syeikh di larang bersiaran di TV dan di sekat dari berceramah disebabkan isu cukai tu tak betul sama sekali. Saya PA kepada Syeikh Nuruddin. Sekatan semua itu angkara Wahabi. Wahabi ni merata. Mereka ada dlm Umno dan juga PAS dan.menyelinap masuk ke dalam agensi2 agama termasuk JAKIM.
Wahabi bersatu dan ada startegi. Sejak kes larangan dari pihak Jakim saya sudah 2 kali meeting dengan KP Jakim....saya tahu sangat apa yg sedang berlaku.

Harap semua faham apa yg sebenarnya yg berlaku. Ini semua permainan politik wahabi.
Harap kita jangan gunakan Syeikh Nuruddin utk menghentam pihak yg berlainan pandangan politik. Syeikh Nuruddin tak menyebelahi mana2 parti politik kerana pendirian beliau ulama pewaris Nabi adalah milik umat Islam kesemuanya tanpa mengira kecenderungan politik, bukan milik sempit mana2 parti politik ...dia hanya fokus pada menyapaikan ilmu....para Astizah ada yg cenderung kepada politik dan ramai yg tidak termasuk Syeikh Nuruddin."  


MHS rasa, Dr Ustaz Zaharuddin telah panjang lebar memperjelaskan hukum Haram dan Harus Cukai termasuk Cukai GST. Sila lah lihat di sini. 

UST ZAHARUDDIN.NET  


Share this article :

+ comments + 1 comments

1 June 2017 at 04:50

Terima kasih kerana post ini bagus ... dan tersenyum (untuk tidak tertakluk jelas)!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team