KISAH ANEH HANYA DI MALAYSIA ! PEMBALAK DAN PENCEROBOH HARAM BERPIKET DEPAN AGENSI KERAJAAN TUNTUT KEADILAN!

8 Jan 20150 comments


Selepas kantoi menjadi orang belakang dalam projek pembalakan tidak terkawal di Kelantan sehingga menyebabkan banjir lumpur terburuk dalam sejarah, kini pihak chauvinis DAP sedang menggerakkan macai-macai mereka untuk berdemo pagi tadi di Kementerian Pertanian dengan fitnah kononnya kerajaan negeri Perak mengambil tanah cucuk tanam mereka. Mengikut fakta sebenarnya dan melalui blog Unspinners,sekumpulan petani-petani ini sebenarnya adalah peneroka haram yang telah menceroboh tanah milik kerajaan negeri untuk bercucuk tanam dan menjual hasil tanaman mereka. Dan siapa lagi yang hadiahkan tanah haram ini pada mereka kalau bukan pemimpin kuat DAP semasa pemerintahan 11 bulan kerajaan Pakatan Rakyat yang menjadikan Nizar Jamaluddin sebagai pemimpin boneka sahaja.




Parti Sosialis Malaysia semalam telah up kan status berkenaan 6 buah bas yang akan datang ke Putrajaya hari in bagi tujuan demo. Nampak tak permainan DAP laknatullah ni? Di kala orang Melayu diusir sedikit demi sedikit dari bumi Pulau Pinang, boleh pula diberi tanah haram pada sebangsa chauvinis. Hello, bukankah DAP parti yang sering melaungkan 'CAT' iaitu Kecekapan,Ketelusan dan Akauntabiliti, admin rasa nak muntah bila kenyataannya, kalau mereka buat kesalahan semua boleh sumbat bawah karpet.

Admin harap kerajaan Perak di bawah DS Zambry akan tegas dengan geng petani haram ni.Kalau terjadi bencana disebabkan penggondolan di Perak,sudah pasti DAP akan salahkan kerajaan negeri padahal mereka yang mulakan bagi tanah untuk digondol dibuat cucuk tanam. Lagi gambar di bawah.







Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team