GEMPAR! ANWAR TAK PUAS HATI KEDATANGAN ORANG MELAYU DI CERAMAH KIT SIANG

29 May 20125comments

Negeri Sembilan Bahau. Pakatan Rakyat Negeri Sembilan tidak berpuas hati dengan jumlah kedatangan Masyarakat Melayu semasa Ceramah Pakatan yang dihadiri oleh Lim Kit Siang pada 24 Mei 2012 yang lalu. Kedatangan Lim Kit Siang yang dilaporkan dibanjiri seramai 1000 orang di Bahau memperlihatkan kehadiran Masyarakat Melayu adalah sekitar hanyalah sekitar 60-70 orang. 90% daripadanya adalah Masyarakat Cina manakala selebihnya adalah Masyarakat India. Oleh sebab yang demikian, Pakatan Rakyat Negeri Sembilan menjemput Anwar Ibrahim pada kawasan DUN yang sama untuk hadir berceramah bagi menilai tahap sokongan rakyat terutamanya sokongan orang-orang Melayu. 

Anwar Ibrahim yang dilaporkan akan turun ke Negeri Sembilan pada 1 Jun ini selain berceramah, pasukan Pakatan Rakyat dapat menilai semula unjuran kemenagnan yang diyakini mereka. Hal ini kerana , Ceramah-ceramah Pakataan Rakyat di Negeri Sembilan ketika ini hambar sekiranya hanya pemimpin tempatan mereka sahaja yang berceramah. 

Walaubagaimanapun, Anwar dijangka akan memperlekehkan pendedahan kertas siasatan BPR yang mengaitkan hubungan beliau bersama Shamsidar-Azmin-Anwar.

Berita pendedahan Kertas Siasatan BPR terhadap Harta Azmin tahun 1995
http://www.myhomesoil.blogspot.com/2012/05/pendedahan-paling-gempar-mymassa-kertas.html
Berita kedatangan Lim Kit Siang, hanya 1 bangsa yang dominasi..
http://www.myhomesoil.blogspot.com/2012/05/kit-siang-datang-bahau-bawa-tahi.html


-Berita Ringkas-

Jom Tonton Drama yang direka oleh Team Rakyat....



Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
29 May 2012 at 19:09

Bukan kah Mat Sabu, Karpal Singh dan Taib Azimudin yang mula-mula mendedahkan kegiatan seks tidak bermoral DSAI pada suatu ketika dulu sehingga beliau digelar Al Juburi. Tak kan mereka tu semua memfitnah beliau.

Anonymous
29 May 2012 at 19:13

Macamana Nik Aziz dan Hadi Awang masih menyokong DSAI untuk jadi PM sedangkan mereka tahu bahawa DSAI adalah peliwat dan seorang yang gila seks. hadi Awang menolak bukti Video yang katanya hanya besi tetapi Mat Sabu, Karpal dan Taib Azimudin adalah manusia yang punya bukti DSAI adalah peliwat dan gila seks. Jaga-jaga, jika kita sedar dan tahu akan perkara yang sebenar tetapi terus sokong.... Bersubahat namanya.

Anonymous
29 May 2012 at 23:15

ALLAH mengetahui segalanya. Semuanya ada dalam qada' dan qadarNya...

Anonymous
30 May 2012 at 09:45

melayu dh muak ngan anwar

Anonymous
30 May 2012 at 17:06

Tak perlu layan karenah manusia seperti DSAI ni.. Konon Menonjolkan diri sebagai pejuang Rakyat..disebaliknya semua percaturan politikus beliau adalah utk kepentingan Diri sendiri... Lihatlah.. Bangunlah wahai anak bangsa Malaysiaku.. Gunalah akal fikiran Anugerah Allah yg paling bermakna ini.. Biar kita x mampu melihat, x mampu mendengar, biar cacat fizikal sekalipun.. Selagi kita punya akal yg waras kita masih boleh bertahajud.. Bersyukur.. Beristikharah.. Mentafsir petunjuk Ilahi. - hatiemas

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team