TIPS DAPAT PARKING DENGAN MUDAH!

10 May 20120 comments

Pernahkah anda termanggu-mannggu dan tercari - cari ketika mencari parking di shopping complex atau untuk pergi ke bank? Selalu kan? aku pun selalu. Kat sini myHomeSoil nak share doa yang diajar oleh orang yang aku hormati..... dia cakap....untuk memohon Allah mudahkan urusan , bacalah ...

Bismillahirrahmannirrahim...


"Rabbi yassir wa la tu'assir, ya kareem" .  ( banyak-banyak kali....)


Insya Allah, dengan keizinan Allah permudahkan urusan kita..


So , aku memang selalu amalkan bukan sahaja untuk cari parking, untuk lain-lain perkara pon aku amalkan ..
termasuk pergi untuk pembentangan, 
berjumpa bos, 
jumpa client...........
ia akan memudahkan urusan kita dengan izin Allah, yang penting hati ikhlas dan niat baik...


Untuk urusan cari parking, Alhamdulillah sejak aku amalkan , tidak pernah gagal. Ia mengajar kita erti kesabaran. Alhamdulillah...... 


Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team