PENDEDAHAN PENTING KRISTIANISASI: DOA DAP UNTUK MALAYSIA? INIKAH MATLAMAT MEREKA?

18 May 20120 comments

Satu Pendedahan Yang Menakutkan Umat Islam di Malaysia termasuklah semua ahli politik Islam tidak mengira UMNO ataupun PAS....Perancangan Kristiansisasi dan didokong oleh Maklumat-maklumat lain yang diperoleh daripada orang dalam DAP!  

Buku DOA Kristian ini dijumpai di Internet. Ia ada dalam bahasa Melayu, English, Chinese dan Tamil.

Aku tak persoal keseluruhan doa untuk umat Kristian mereka , yang aku persoalkan dan gusarkan adalah  kandungan doa di beberapa 'part' yang aku rasa tak sesuai didoakan ! terutamanya apabila agama Islam dan Hak-hak orang Melayu yang dipersetujui dan dipelihara Persekutuan dan Perlembagaan dipersoal terutamanya di dalam doa hari ke 10 (Mengenai 1 Malaysia) dan doa hari ke 11 berkenaan pendidikan (faktor agama)



Doa 1 Malaysia yang diamalkan mereka, aku rasa tak sesuai untuk point ke 2

1. Perlukah mereka mendoakan "Menghapuskan Ketuanan kaum dan Agama"?

doa-doa sebegini menyebabkan sentimen masy Kristian terhadap sekolah-sekolah kebangsaan terhakis! 
2. Ini jelas agenda mereka dan kaitan yang sangat tinggi apabila mereka dapat perintah Malaysia menerusi proksi Politik mereka, Democratic Action Party! (DAP)



MyHomeSoil mendedahkan dokumen ini sebab MyHomeSoil dah khatam 1 juzu' doa-doa depa ni sebab MyHomeSoil tak puas hati dengan beberapa Part yang menyebabkan penganut Kristian rasa curiga dengan masyarakat Islam dan guru-guru Melayu di Malaysia.

Tidak mustahil mereka memandang kita macam kita ni jahat dan ingin menghancurkan mereka!

MyHomeSoil menyeru Pemimpin-pemimpin Kristian , janganlah menanam secara halus penganut-penganut anda kepada sentimen begini. Menakutkan!

Orang-orang Islam perlu berwaspada dengan agenda yang selari dengan agenda politik DAP ini!

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team