KHALID ISMATH TIPU FACEBOOK DIGODAM!

5 May 20120 comments

Kuala Lumpur: Setelah menyedari bahawa beliau tidak dapat lari dari pertuduhan mengugut untuk membunuh semua polis dari akaun facebooknya dan menendang seorang anggota trafik polis semasa perhimpunan ganas BERSIH 3.0, Khalid Ismath memberi keterangan pada pihak polis bahawa akaun facebooknya telah digodam..


Ibunya pula, Anissa menyatakan bahawa beliau tidak kisah sekiranya anak kesayangannya itu dibuang daripada UITM..

MyHomeSoil lihat Khalid Ismath nyata ketakutan bakal dipenjarakan jika sabit kesalahan. Ini terbukti tatkala beliau pergi ke balai polis memberi keterangan , beliau membawa peguam, ibu bapa, kawan-kawan dan saudara mara walhal ianya adalah perkara biasa pengambilan keterangan oleh Pegawai Penyiasat dan bukannya perbicaraan. 

Ibu bapa Khalid Ismath yang dengan bongkak menyatakan bahawa mereka tidak kisah UITM membuang anaknya, merupakan satu cabaran kepada UITM , Walhal pointer anaknya hanyalah 2.13. 

Khalid Ismath ganas menendang seorang anggota trafik . 

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team