HARAKAH PERLUKAN MODAL PUSINGAN...azmin BERSIHkan tandas!

2 May 20120 comments

Fatwa ikut suka ambo...
Harakah, akhbar suara lidah Munafik abad- 21 telah menuju ke era muflis terutamanya selepas BERSIH 3.0. Bersih 3.0 bukan sahaja membersihkan modal akhbar munafik ini, malah membersihkan terus keberadaan pemimpin-pemimpin mereka di arena politik tanahair.

Dengan adanya BERSIH 3.0 ,

1. Harakah tiada modal selain mengutuk tindakan POLIS. Gambar yang kononnya sebagai bukti keganasan Polis disiar separuh-separuh. Menurut seorang pembeli Harakah, Harakah adalah lidah ahli syurga yang langsung tidak memaparkan kepincangan mereka. Kalau mereka buat, semuanya OK....SEHINGGAKAN budak-budak squad AMAL mereka yang merempuh polis mereka kata, itu bukan skuad AMAL Mereka.

WOI, aku kenal la bebudak korang yang selalu mintak sedekah bila waktu ceramah PAS!!!!!

Kalau berani, sila siarkan keseluruhan cerita la, HARAKAH!

2.  Harakah perlukan modal pusingan setelah pemimpin bersekutu mereka ditelanjangkan dengan aksi-aksi mereka sendiri. PKR dah jadi PARTI KONEK RAKUS..hahahahahhaah.Seiring dengan BERSIH 3.0 , Gambar dan video  Azmin buat maksiat pula diselongkar!!

3. BERSIH 3.0 membuka minda rakyat perjuangan sebenar pihak Pakatan Pembangkang yang tiada moral dan nilai-nilai Islam sebenar. Nik Aziz juga senang-senang membuat fatwa berlandaskan nafsu serakah! 




AZMIN Bersihkan tandas disamping kekasih gelapnya...

4.BERSIH 3.0 adalah bukti kejadian sebenar TEMBELANG ANWAR dan Bala tentera dajalnya. Jangan lah kita terpengaruh dengan fitnah Dajjal yang telahpun sampai ke tanah Melayu. Menurut Nabi Muhammad SAW, berhati-hatilah dengan fitnah Dajjal!! Allah berfirman : Fitnah itu lebih teruk keadaaannya daripada membunuh! Memang tepatlah dengan peringatan-peringatan Allah dan Rasulnya bermula kira-kira ribuan tahun dahulu!
kita tunggu video lucah anak didik azmin and anwar ni 10 tahun lagi.....khalid Ismath Kemat Mamat Tak Smart!Pointer 2.13 jer....

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team