TERKINI! TUANKU NEGERI SEMBILAN MURKA PEMBANGKANG PERMAINKAN NAMA ISTANA

10 May 20120 comments


SEREMBAN, 11 Mei 2012 . Rakyat jelata Negeri Sembilan merasa kesal dengan tindakan Pakatan Rakyat yang kebelakangan ini secara terang-terangan memaparkan ungkapan 'Sepupu kepada DYMM Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan' di dalam banner-banner, poster, kain rentang , bunting dan kenyataan di dalam media di bawah kelolaan Parti Keadilan Rakyat Negeri Sembilan! 

Perkara ini dilihat bakal mengundang kemurkaan Tuanku DYMM yang memperlihatkan Tuanku dan pihak istana mencampuri urusan politik rakyat. 

Tindakan terdesak Parti Keadilan Rakyat ini disebabkan oleh  parti ini melihat nama Anwar Ibrahim tidak lagi popular dan menarik minat rakyat, malah mengundang seribu satu persepsi negatif terutamanya mengenai perkara yang melibatkan moral pemimpin berkenaan. 

Sepatutnya Raja-raja Melayu tidak sepatutnya dilibatkan dalam Politik Partisan Kepartian terutamanya apabila ianya berkaitan dengan perpecahan kaum Melayu walhal Raja-raja Melayu adalah payung perpaduan masyarakat Melayu dan Agama Islam. 

pssst: Punaisihat Ekonomi Selangor sudah tidak feymess...auuwwww...pondan tua...


Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team