TAHNIAH DAN TERIMA KASIH PDRM

3 May 20120 comments

ALHAMDULILLAH, MASIH PANJANG USIA PAKCIK NI...



Walaupun Anggota Keselamatan diherdik dan dihina seperti anjing , babi, Islam pada nama sahaja dan sebagainya .....

Anggota Keselamatan tidak berganjak dalam mempertahankan keselamatan Negara. Boleh sahaja pihak polis yang kepenatan itu, tinggalkan sahaja medan pertempuran, tapi demi dek menjaga Keselamatan Negara, mereka terus mengawal Kuala Lumpur sehingga pukul 12 malam sebelum masuk 29 April 2012 , hari berikutnya.... 

Beberapa Anggota berehat sebentar....


Tahniah dan terima kasih tidak terhingga patut diberikan kepada anggota PDRM yang menjalankan tanggungjawab dengan penuh semangat dan dedikasi..
..

Yang aku tak paham, ada mahahsiswa yang belum jadi mahasiswa seperti KHALID ISMATH yang berpointer 2.13 yang nak membunuh semua polis.Mamat ni kena ditangkap terlebih dahulu termasuk ngan bapak dia seorang Penyonglap duit sebuah syarikat!

aku bukan nak doakan, tapi Allah itu maha adil, semoga sesuatu perkara menimpa beliau  supaya beliau tahu bahawa polis itu sangat penting bagi negara, komuniti dan individu. Sesuatu perkara tersebut mungkin:

1. rumah beliau dirompak...
2. isteri dan mak beliau dirogol...
3. Hidung beliau yang kembang itu dikoyak2 oleh perompak... 

Budak tahun 2 berpointer 2.13 UITM.....gelabah nak bunuh Polis 




Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team