HARAPAN BARU - GHB SEMAKIN KETARA DI SEMUA NEGERI !

23 Jul 20153comments

Geng Harapan Baru -  satu lagi kumpulan serpihan Melayu - PAS menunjukkan belangnya apabila membuka page FB Harapan Baru mewakili semua negeri di FACEBOOK. Ironinya, kesemua kepimpinan negeri di dalam Kumpulan Harapan Baru ini merupakan kepimpinan yang tewas dalam pemilihan pusat dan negeri.
 
Walaubagaimanapun, PAS menyatakan bahawa kewujudan Kumpulan Harapan Baru diumpamakan sebagai pelakon-pelakon tambahan yang akan lenyap ditelan masa. Ketidak - wala'án Kelompok Harapan Baru dengan kepimpinan Hararki PAS yang terdiri daripada kumpulan Ulama' PAS (The rising of Ulama'Legacy)  mencetuskan kemarahan penyokong akar umbi PAS dan kepimpinan yang mahukan mereka kembali ke pangkal jalan.
 
Kewujudan kelompok harapan baru seumpama membersihkan PAS dari kumpulan munafik yang telah lari dari perjuangan asal PAS. Kumpulan Munafik ini ada di semua zaman termasuk di zaman Rasulullah S.A.W.
 
 
Rakyat terutamanya orang Melayu -ISLAM perlu bijak menilai dengan baik adakah kepimpinan Harapan Baru yang akan bersekongkol dengan DAP dan PKR ini di bawah payung Pakatan yang baru boleh diharapkan dan boleh menjadi pemimpin harapan kepada rakyat?
 
Hadi Awang beri amaran kepada orang Islam jangan jadikan DAP sebagai Wali!
Apakah strategi penubuhan Kumpulan Harapan BARU ini boleh memperkukuhkan Islam dan Negara atau mereka sebenarnya adalah agenda atau alat  melemahkan perpaduan Islam dalam kalangan orang-orang Melayu?
 
Tampak dari mata kasar membuktikan kewujudan sebuah lagi kelompok baru hanyalah sebagai agenda pemecah ummah dan agenda serta strategi ini tidak lain dan tidak bukan dicetuskan oleh musuh-musuh Islam yang terdiri daripada KELOMPOK Kuffar Harbi dan Munafik di Malaysia. Siapa lagi kuffar harbi yang konsisten dan secara terang-terangan menentang dasar-dasar Islam di Malaysia termasuk hudud kalau bukan parti-parti tertentu yang didana khaskan oleh anasir asing kalau bukan  parti dot dot dot ?  Anda boleh menelahnya!
 
Share this article :

+ comments + 3 comments

27 July 2015 at 07:07

Dan il-blog għandha ħafna ta 'ħbiberija u ospitalità sħun
Grazzi ħafna

4 November 2016 at 06:05

Saya baru sahaja menemui laman web anda, wow, ia adalah benar-benar baik dan Perancis.

Anonymous
19 July 2022 at 04:45

Très bon article, comme toujours. Il a le mérite de susciter le commentaire 

voyance par email gratuit

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team