SENI TAICHI DAP PERLU DIFAHAMI PEMIMPIN UMNO DAN PAS MENGENAI HUDUD!

3 May 20142comments

SENI  TAICHI DAP PERLU DIFAHAMI PEMIMPIN UMNO DAN PAS MENGENAI HUDUD!

Pemimpin – pemimpin Islam negara , baik dari UMNO dan PAS digesa memahami gerak seni Taichi DAP yang licik bagi menolak persefahaman Islam untuk melaksanakan Hukum HUDUD di Kelantan.

Reaksi negatif timbul apabila Teresa Kok menyuntik fahaman dalam minda masyarakat Islam terutamanya dalam kalangan UMNO dalam Malaysian Insider dengan mengatakan PAS seakan tidak ikhlas untuk laksanakan HUDUD semata-mata mahu meraih kembali sokongan undi masyarakat Melayu . Teresa KOK juga menuduh PAS mahu memerangkap UMNO dalam pelaksanaan hukuman hudud.

Lenggok Taichi yang dipamer DAP melalui pemimpin mereka Teresa KOK  seharusnya difahami oleh PAS dan UMNO. Dengan mata hati kita dapat melihat Teresa KOK sebenarnya cuba melaga-lagakan UMNO dan PAS bagi memuaskan hati DAP bahawa PAS dan UMNO tidak boleh bersatu walau bukan di medan politik. 

Pemimpin UMNO dan PAS seharusnya tidak cepat melatah dan melompat dengan menyalahkan di antara satu sama lain disebabkan oleh SATU kenyataan seorang AHLI KUFFAR Harbi. PAS dan UMNO termasuk masyarakat Islam yang lain perlu yakin dengan PANDUAN ALLAH S.W.T dan Nabi Muhammad SAW iaitu Al Quran dan As Sunnah.  Ingatlah , Kuffar sentiasa berusaha memadamkan api / cahaya perpaduan dalam kalangan umat Islam. Allahuakbar!


UMNO dan PAS jangan BODOH , percaya kata-kata Kuffar Munafiquun... -MHS- 
TERUSKAN PEMBENTANGAN HUDUD DI PARLIMEN! 
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
3 May 2014 at 09:09

Gerakan, dap n mca bangsat!

17 January 2018 at 01:19

Terima kasih atas tiket yang sangat bagus ini ... dan tersenyum (untuk subjek yang tidak jelas)!
voyance avenir gratuit en ligne

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team