UITM DIHENTAM : ORANG ISLAM AKAN DIHENTAM HEBAT KERANA MEMPERTAHANKAN ISLAM! TAHUKAH ANDA??!

15 May 20143comments

ORANG ISLAM AKAN DIHENTAM HEBAT KERANA MEMPERTAHANKAN ISLAM!

1. Apabila ada satu forum yang mendedahkan sikap licik musuh-musuh Islam mahu menghancurkan Islam dan melanggar Perlembagaan Negara seperti usaha menyebar Agama Kristian dalam kalangan umat Islam, akan pasti puak-puak ini akan melakukan kekecohan menggunakan semua media dan jentera yang mereka ada memastikan institusi atau kumpulan tersebut dihentam sehebat-hebatnya. 

2. Itulah yang terjadi di UITM baru-baru ini dengan penganjuran satu seminar yang dikatakan melakukan pendedahan terhadap Usaha-usaha Kristianisasi di dalam negara ini. Umum mengetahui bahawa Perlembagaan menyatakan penganut agama lain boleh mengamalkan agama dan kepercayaan masing-masing tetapi TIDAK BOLEH MENYEBARKAN ajaran mereka kepada orang-orang yang sudah ISLAM!  

 3. Adakah salah orang Islam menasihati orang Islam yang lain agar berhati-hati dakyah - dakyah yang merosakkan akidah mereka dan menuntut orang-orang Islam menuruti Perlembagaan Negara?!  

4. Dengan penganjuran satu seminar itu, UITM telah dihentam di media-media pro Kristian , di dalam web Portal Malaysiakini dan sebagainya. MHS nak tanya, berapa banyak di antara orang-orang Islam menghentam Puak - puak Kristianisasi ini semasa mereka menghentam ISLAM dan orang MELAYU di gereja-gereja mereka?!!!!!!! Tiada bukan??! 

5. Sudah cukup banyak toleransi dan sikap tolak ansur yang diberikan kita kepada mereka. Cukup banyak. Bersatulah Islam!

6.Tahukah anda , tatkala Timbalan Presiden PAS Mat Sabu memberi kenyataan akhbar bahawa PAS menangguhkan pembentangan enakmen HUDUD di Kelantan maka bertepuk gembiralah para musuh Islam di Tanah Melayu ini. 

7. Tahukah anda , tatkala UMNO memberikan komitmen akan bersama -sama dengan PAS untuk perjuangan menegakkan hukum Allah di Tanah Melayu ini, maka bergementarlah para musuh Islam di Tanah Melayu ini!
 
Fikirlah! 


Share this article :

+ comments + 3 comments

15 May 2014 at 22:28

Kami membawa pasangan untuk berkahwin / poligami secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
Sekiranya berminat, sila hubungi :-
DRINA DMARYA RESOURCES
No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai Klang.Selangor
(Atas Kedai Kek Bee's)
Tel : 03-33745230/ 013-3311606
WEB KAMI :
kahwinthaibest.b1ogspot.c0m
drina1998.b1ogspot.c0m

Anonymous
16 May 2014 at 02:00

apa punya artikel daa...

17 January 2018 at 01:18

Betul blog ini menjadi bacaan harian. Artikel yang sangat baik sekali lagi.
mon avenir gratuitement

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team