100% MCA JELAS PENDIRIAN TOLAK HUDUD IKUT DAP!

11 May 20141comments

ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! 


1. MCA begitu Jelas dan Confidence sekali menggunakan Isu Hudud di dalam permainan politik mereka dengan harapan, melalui penolakan Hudud ini, masyarakat Cina akan kembali menyokong mereka! 

2. Untuk rekod, parti Paling Teruk di Malaysia selepas PRU 12 dan PRU 13 adalah Parti MCA dan Parti Gerakan dengan kemerosotan populariti yang terbawah dalam kalangan parti-parti yang bertanding!  

3. Selepas PRU 12 , walaupun berhadapan dengan kemenangan kurang 5% daripada kemenangan BARISAN NASIONAL, terdapat beberapa pemimpin mereka (dengan kelembutan UMNO) dapat memegang jawatan Menteri Penuh dan Timbalan Menteri. 

4. Selepas PRU 13, keputusan MCA & Gerakan semakin merudum, sehingga ada keputusan di sesetengah negeri (contohnya di Negeri Sembilan) Keputusan Kemenangan MEREKA (MCA & GERAKAN) ADALAH 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% KOSONG PERATUS ! ! SIFAR PERATUS !! BODOH!! TELUR AYAM!! BELI TELUR AYAM PUN TAK DAPAT!!  ADA hati lagi mereka nak jawatan Menteri, Timbalan Menteri dan Exco-exco di Negeri -NEGERI !! 

5. Dengan keputusan mereka yang cukup mem'BANGGA'kan itu, sekali lagi MCA & Gerakan (konon nak tunjuk taring) DENGAN JELAS mengugut UMNO DALAM PERSOALAN HUDUD!!


6. MHS nak tanya kat UMNO & PAS, PERLUKAH lagi UMNO ikut rentak PUAK MCA, GERAKAN ini dan PAS ikut rentak DAP??


7. UMNO dan PAS , SILA beri kata dua kepada MEREKA, dan SILA bagi penerangan kepada mereka mengenai HUDUD ini, jika mereka menentang lagi, sudah tiba masanya kini, UMNO dan PAS perlu bersatu dan teruskan agenda yang sememangnya tidak MENGGANGGU kaum-kaum lain!! 



Anjuran MCA 11 Mei, panggil 8 Liberals , 1 UMNO .... memang kena kitai la si Fathul Bari ni... huhuhu ... 11 Mei, lagi 2 hari 13 Mei.. ..MCA berani sangat kenapa ek? ??!!! 

Share this article :

+ comments + 1 comments

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team