HACKED! GAMBAR PERIBADI PEG. TUDM YANG HINA PASUKAN KESELAMATAN DIDEDAH!

13 Mar 20139comments

Manusia DI BAWAH ini dikhabarkan cuba melaga-lagakan diantara PDRM dan ATM. 

Kononnya 'manusia' ini terlibat merancang misi penghantaraan askar dan aset ketenteraan ke Lahad Datu. 'manusia' ini mengakui 8 wira Lahad Datu pergi berkelah dan bukannya berperang. 

So rupanya , manusia ini sememangnya ada akaun untuk menggoda wanita-wanita ...jeng-jeng...jeng...betul ke dia ada dalam VirtualFriend.Net??!














Share this article :

+ comments + 9 comments

Anonymous
13 March 2013 at 20:10

PATUT LA PUN.....KAKI TU JUGAK. NAFSUNYA SAMA DENGAN SIFUNYA.BILA NAFSU SAMA PERANGAIPUN SAMA & NIAT PUN TENTULAH SAMA.

sarjanmisai
13 March 2013 at 20:13

Muka macam gay saja mamat ni. Tudm patut kenakan tindakan tataterbib pada mamat magkuk hayun ni

anakmalaysia
13 March 2013 at 20:15

Tak heran aku perangai cicak mengkarung ni. Pengikut setia geng lgbt ni. Jaga jaga mangkuk sekor ni boleh dedahkan maklumat ketenteraan negara kita pada orang asing. kena pantau si cicak mengkarung ni

Anonymous
13 March 2013 at 21:33

Kaki betina ke ni???..Posting mcm Gay je!!..Patut la kata2 dia mcm mnyokong Si Nuar...Kaki haprak jgk lah nih!...Bro!...muat turunkn lg bnyk2 gmbr mangkok hayon ni!...Pihak TUDM elok ambil tindakan segera sblm dia semakin melampau menghina anggota keselamatan kita.

Anonymous
14 March 2013 at 00:10

memang pun dia aktif kat VF dulu, dia mmg miang and suka carik gaduh dalam tu. mmg dia suka tayang koleksi wanita2nya utk tatapan umum. menggunakan nickname yang samer.

Anonymous
14 March 2013 at 04:38

Khekkkkkkkkk tuihhhhhhh aku rasa kecik je mamat ni sembang mcm.........

Anonymous
15 March 2013 at 05:59

nak buat tuduhan biar ada bukti.fitnah lebih bahaya dari 100 pengganas sulu

27 March 2019 at 03:14

Thank you for this very good site, really a mix of good and interesting ideas. Especially continue as well. Good luck
cordially.

voyance par mail gratuit

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team