ANWAR BAKAL SEAGUNG NIK AZIZ.........

12 Sept 20120 comments

ANWAR MAKIN KURANG PENGARUH DALAM PAS

Keputusan Majlis Syura yang tidak kenakan apa-apa tindakan kepada Ust Nasha mencerminkan populariti dan pengaruh bro Nuar tidak mampu menepati selera ulama' PAS.

Walaupun mengakui PR tidak mempengaruhi keputusan rakan-rakan mereka dalam PR, tetapi intisari rancangan ketika jatuhnya Dr Hasan Ali menunjukkan mereka ada mempengaruhi kejatuhan anasir yang mampu menggugat bro Nuar atau kritikan kepadanya.

AnasirPAS said:

... bila Hasan ali sertai himpunan anti-murtad , dia cuma diasak supaya tidak dicalonkan pada PRU13
bila hasan ali tegur negara kebajikan tu lari dari matlamat asal parti , dia cuma dipanggil untuk nasihat oleh nik aziz
bila hasan ali cakap presiden PAS lebih layak jadi perdana menteri dari Anwar Ibrahim yang membawa ideologi pluraisma tu , dia dibuang dari parti .

PAS dah jadi orang mabuk. mana mungkin seorang exco dari parti sendiri dipecat setelah didesak oleh tim. president PKR Azmin Ali sedangkan PAS jauh lagi kuat sokongannya berbanding dengan PKR.

Dengan kata-kata sedemikian menunjukkan hanya yang boleh menjatuhkan pemimpin PAS ialah apabila ada kritikan kepada bro Nuar. Jika tindakan seperti Ust Nasha yang mengkritik Karpal Singh, ia tidak menggugat apa-apa jawatan mereka.

Jangan sentuh harimau tidur ini...
Maka terpampanglah sikap buruk PR ini yang terlampau mengagungkan bro Nuar dan boleh dikatakan beliau akan dijadikan sebagai next Nik Ajis dan boleh diangkat sebagai mursidul am PR. Bagaimana PAS yang agungkan Nik Ajis, begitulah cubaan yang cuba dibuat PKR dan rakan lain untuk agungkan bro Nuar lebih dari segalanya.

Kepada Karpal Singh, harap maaf jelah, kekebalan kome tidak setanding dengan bro Nuar. PAS anytime boleh pertikai kome hahahhaha MHS gelakkan kome.
Kalah..hahahahha


Eden Monang!!

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team