MESTI BACA: BUKTI RAKYAT TERUS MENERUS TOLAK PAKATAN DI NEGERI SEMBILAN!!

5 Sept 20120 comments


TAHNIAH Blogger Prince of Pilah dengan penemuan ini! 
Sila baca! 
 
Pakatan Rakyat N.Sembilan sekali lagi gagal mendapatkan sambutan masyarakat Kuala Pilah.
 
Rumah Terbuka Pakatan Rakyat N.Sembilan yang diadakan di Kuala Pilah hanya layak digelar ' Hari Kantin Sekolah' apabila kebanyakan meja dipenuhi anak anak sekolah,pakcik pakcik veteran dan makcik makcik kampung.

 

'Hari Kantin Pakatan Rakyat Negeri Sembilan' dianjurkan oleh Pemuda Pakatan Rakyat namun penglibatan pemuda hampir tidak kelihatan sama sekali, bukti penolakan masyarakat terutamanya golongan pemuda terhadap Pakatan Rakyat.
 
Kehadiran masyarakat Cina dan India juga sangat kurang, dan penyokong yang hadir pula bukan merupakan orang Kuala Pilah , mereka terpaksa tarik penyokong dari luar kola pilah! 
 
VIP yang hadir pun hanya se'level'  N.Sembilan saja , YB Kamarul Baharin dan YB @AnthonyLoke , YB @NurulIzzah pula hadir lambat.
 
Kemana @AnwarIbrahim?
Kemana @Chegubard
Kemana AJK Pemuda Pakatan Rakyat Negeri Sembilan?
 
'Hari Kantin Pakatan Rakyat Negeri Sembilan' jelas menunjukkan Pakatan Rakyat sudah tidak 'dilayan' oleh @AnwarIbrahim, komuniti pemuda Negeri Sembilan serta masyarakat Cina dan India N.Sembilan.
 
Masih berangan angan untuk menawan N.Sembilan?
 
Tolak Pakatan Rakyat.
 
Teruskan Perjuangan...

credited to blogger : http://princeofpilah.blogspot.com  
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team