Masyarakat tempelak DAP! Apa tunggu lagi?

22 Sept 20122comments

Seremban 22/9/2012 - Kebiadapan DAP dalam merencana agenda mereka secara halus menghancurkan Islam perlu dipandang serius oleh masyarakat Islam dan perlu disusuli dengan tindakan membantah mereka dan tidak menyokong mereka. Ia jelas dengan kenyataan-kenyataan pimpinan mereka yang memualkan masyarakat ISLAM. 

"Masyarakat Islam perlu 'mengajar' mereka ini dengan tidak menyokong mereka pada PRU 13 nanti " , jelas seorang Arkitek Muda yang ditemuramah. 

Mereka bukan sahaja menentang bangsa Melayu malah menentang ISLAM. Di dalam ucapan Anthony Loke (DAP Rasah) baru-baru ini di hadapan penyokong-penyokong PAS di Negeri Sembilan , beliau mengakui DAP tidak akan mendokong agenda Penggunaan Hukum HUDUD apabila PR memerintah negara. 

Apa yang peliknya, tatkala UMNO mula membuka minda dan menyifatkan kesedaran Hukum HUDUD perlu dipupuk kepada masyarakat di Malaysia, PAS masih menganggap parti UMNO bukan rakan mereka sedangkan DAP jelas menentang hukum tersebut meskipun mereka telah lama bersekongkol. 
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
22 September 2012 at 09:09

DAP ada lah PAP,PAP ada lah DAP.Tak perlu fikirkan jauh2 lagi lihat aja apa dah di lakukan sejak DAP memrentah Penang, sama lah jadi nya PAP memerentah Singapura mana2 tanah dan kampong yang di punya orang Melayu di paksa dengan kuasa undang2 yang PAP ciptakan supaya dibangunkan dengan alasan menghalang dari kebakaran.Kerana rumah2 dulu milik orang2 Melayu hampir semua nya diperbuat daripada bahan2 kayu.Kerana kost nya mahal untok membagunkan rumah2 baru dari kayu ka rumah batu yang ditetapkan kerajaan PAP,maka rumah dan tanah asal nya hak orang Melayu terpaksa lah dijual kepada contrekter2 china yang sentiasa ready untok membelinya.Akhir nya Melayu dah tak punya jangan chakap negeri tanah sekeping pun tak punya.

Anonymous
22 September 2012 at 17:56

meluat tengok chauvisme singapore yang selalu masuk malaysia, berlagak samseng konon mereka lebih bertamadun dari kita. sial!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team