ABBY MEMANG PELIK ... Manja-manja dengan ex-BF plak dia...

2 Aug 20122comments

Macam ini punya orang pun ada ka? Baguslah masuk PAS tu.Kalau masuk PKR lagi teruk kena 'cuci' ngan De Facto Leader dia..keh2.  Bak kata aloqlaloq Abby ni kaki cuci otak. hehe . Sudah lah ....Layan kan jer la si Abby ni...... 






Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
2 August 2012 at 01:36

sundal ni perasan tak habis2..jenis muka masih tak malu2 lagi.

Anonymous
2 August 2012 at 01:48

NTAH LA minah ni pelik dan semakin peliik.betul la blogger..

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team