ANWAR SAHKAN RASUAH JAWATAN KEPADA KATAK DALAM HARAKAH

6 Aug 20120 comments

Petaling Jaya: Harakah, Anwar mengakui bahawa beliau sememangnya menjamin sesiapa pimpinan UMNO yang ingin melompat seperti katak kepada Parti Keadilan jawatan dan jaminan untuk bertanding di dalam PRU 13. Walaubagaimanapun, Anwar seperti biasa melapikkan kata-kata munafiknya dengan kata-kata ini :

 "Sama ada mereka boleh bertanding, saya beri jaminan boleh. Sama ada Keadilan atau DAP, mereka diberi pilihan(memilih) , tetapi ia harus bawah pakatan (bertanding bawah pakatan) dengan persetujuan pemimpin parti!" 

Apa yang dimasukkan dengan ayat ini  "..dengan persetujuan pemimpin parti??"" 

MHS nak maklumkan kepada pelompat-pelompat jangan terlalu optimis dengan janji-janji manis ANWAR IBRAHIM yang mempunyai lidah bercabang ini. Beliau mengeluarkan kenyataan yang bersifat KABUR dan memancing kedua-dua pihak. Ini lah Anwar Ibrahim. Bermain politik sepanjang masa! Kalau tak percaya, beli lah HARAMKAH edisi terbaru (17-20 Ramadhan)! petikan ini MHS ambil dari HARAKAH, TIDAK DIUBAH LANGSUNG! 



Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team