WAJIB BACA!KISAH TENTERA :TENTERA SINGAPURA MEMANG HEBAT..HAH...HAH...HAH..!

16 Aug 20120 comments

Sejak berkecimpung di arena politik ni , MHS jarang dah keluarkan artikel-artikel mengenai ketenteraan. Bukan ape, MHS dah lama tak masuk Singapura. Kalau masuk Singapura, MHS memang gemar snap gambar-gambar ketenteraan dioghang termasuklah imegresen diorang yang katanya memang power. Sekarang ni, MHS hanya baca buat kajian blog-blog Singapura serba sedikit untuk ambil kritikan rakyat mereka sendiri tentang askar dioghang.

Terbaru, MHS ada terjumpa seorang/sekumpulan blogger yang kutuk askar-askar depa sendiri. Tengoklah betapa lembiknya askar PAP Singapura ini. DAP nak tiru macam ni lah bila dapat perintah Malaysia nanti. Bag pun suruh ammah INDON angkatkan...Lepastu ada pulak yang pakai spender pinky! HEHE.ni siapa lagi kuat ni? askar Singapura ke Amah Indonesia! Layanz~



Share this article :

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team