GEMPAR! #LYNAS Tewas di Tangan #pakatanrakyat?!

8 Nov 20120 comments


Berita yang pasti menggemparkan dan menyayat hati Pakatan Haram Pembangkang. Sila baca : 



KUANTAN: Kilang Lynas Advanced Material Plant (LAMP) hari ini dibenarkan beroperasi selepas Mahkamah Tinggi di sini menolak permohonan injunksi interim ke atas Lesen Operasi Sementara (TOL) oleh tiga penduduk Kuantan.
Hakim Datuk Mariana Yahya dalam penghakimannya berkata injunksi itu ditolak kerana ia bukan sahaja melibatkan Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI) serta Lembaga Perlesenan Tenaga Atom (AELB), tetapi juga Lynas sebagai responden ketiga.  "Keseimbangan ekuiti perlu diputuskan bukan sahaja antara pemohon (penduduk Gebeng) dan MOSTI serta AELB, tetapi juga Lynas sebagai pihak ketiga yang mempunyai kepentingan dalam keputusan kes ini," katanya.
Lanjut: mrKinabaluboy

MHS dah agak dah , #Lynas pasti menang kes ini! Pembangkang 
yang diketuai Anwar Ibrahim bukan sahaja suka memanipulasi keadaan malah sanggup menipu dan buat rakyat gusar dan susah. 

credit to : keris7Lok
OBAMA Menang, Lynas Menang, inilah petanda BARISAN NASIONAL akan menang! 


Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team