RAKYAT ISRAEL MAHU TENTERA GANYANG GAZA, TIDAK SUKA GENCATAN BERLAKU!

24 Nov 20122comments


 Rakyat Israel tidak berpuas hati keputusan Gencatan Senjata.
Disebalik kenyataan Pemimpin Israel yang menyatakan bahawa Operasi 8 hari tentera yahudi tersebut adalah suatu kejayaan, 70% daripada rakyatnya tidak bersetuju genjatan senjata tersebut dimetrai. 30% lagi menyatakan mereka mahukan pencerobohan tentera darat ke Gaza diteruskan.

Ini dapat dibuktikan menerusi Undian ringkas yang dilakukan pada lewat Rabu 21/11/12 yang lalu.

Petikan akhbar: The Guardian

Despite its leaders' best efforts to proclaim the achievement of Israel's goals, the public seemed unconvinced. A snap poll on Wednesday evening found 70% were opposed to the deal – despite only 30% saying they backed a ground invasion in a survey 24 hours earlier.
Ini membuktikan rakyat yahudi negara Israel sememangnya mahukan pembunuhan kepada rakyat Gaza terus dilakukan oleh tentera-tentera dajjal mereka. Disebabkan itulah pemimpin –pemimpin seperti Lieberman dan Netanyahu boleh memenangi pilihanraya negara Israel. Rakyat Israel adalah puak yang radikal dalam memerangi orang-orang Islam di Palestin.

Benarlah akan ayat yang difirmankan Allah S.W.T di dalam Al Quran yang bermaksud :
“Tidak akan redha Yahudi dan Nasrani sehinggalah kamu mengikuti jejak langkah mereka (agama mereka). “

Untuk rekod, Israel akan menghadapi Pilihanraya negara nya dalam jangka masa 2 bulan lagi. Tidak hairanlah serangan yang dilakukan Israel ini mempunyai agenda politik dalaman pemimpin Israel yang ingin dilihat agresif dalam memerangi orang Islam di Palestin. Apa yang MHS nampak di sini adalah, di dalam pilihanraya Israel, mereka yang lebih radikal dalam memerangi Islam di Palestin pasti akan memenangi Pilihan raya mereka.
Amerika Syarikat juga dikuasai oleh pelobi-pelobi Yahudi dan tidak mustahil Obama sebenarnya mempunyai agenda lebih radikal dalam memerangi orang-orang Islam. Sebab itulah tidak menjadi satu kepelikan bahawa Negara Uncle Sam yang diketuai Obama itu berpihak kepada Israel semasa perang 8 hari tersebut!


Petikan Akhbar :
Despite predictions that US president Barack Obama might seek political payback for the perceived support by Israeli prime minister Binyamin Netanyahu for Mitt Romney in the US election, there had been clear support from Washington throughout the war. Conversations between the two leaders had been "not only friendly but positive and productive".

Share this article :

+ comments + 2 comments

Capal Buruk
25 November 2012 at 04:47

Kepada engkau yaa Allah,ku serahkan nasib sekalian saudaraku.
Wahai
yg maha Pengasih..
yg maha Penyayang..
yg maha Perkasa..

Syahid Jalan Kami
25 November 2012 at 23:50

ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team