BUKTI VIDEO : RAFIZI TIPU RAKYAT DENGAN DOKUMEN YANG TIDAK BETUL SUMBERNYA! - Deepak Jaikishan 2/1/2013

2 Jan 20136comments

BUKTI VIDEO : RAFIZI TIPU RAKYAT DENGAN DOKUMEN YANG TIDAK BETUL SUMBERNYA! - Deepak Jaikishan 2/1/2013 



Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
2 January 2013 23:49

ko dah tengok ke video origanal betul2 jangan ambil yg dah edit. insaflah beristighfarlah jangan berlaku zalim kpd manusia hatta mereka orang kafir dan musuhmu sekalipun. ikutlah ajaran islam yg sebenar. jangan sesekali memfitnah. Allah swt sangat murka kpd hamba2Nya yg memfitnah. ko kena mintak maaf kpd orang yg ko fitnah klu tak ko masih tak terlepas disisi Allah swt. takutlah azabnya.

Anonymous
3 January 2013 02:56

apo plak edit>??

3 January 2013 02:58

Deepak cakap tu...yang dia kecewa dengan Rafizi n PKR. Deepak:"unfortunately he (anwar) has not come forward but is using Rafizi has a front man." Harap Maklum

PASngok
3 January 2013 03:01

Perkara yang benar dikatakan fitnah. kemudian menjaja bahawa UMNO tabur fitnah. fitnah orang buat fitnah tu bukankah fitnah ?!

Anonymous
3 January 2013 04:35

apo lah ekau ni kan dio tu nasihat ngan baik ekau kato macam2 pulak. den sendighi dah tengok yg ori punya tak macam yg ado di blok ni. ekau pulak yg menyebok apo pasal? oghang boghi nasihat pun salah. apo layi oghang hentam layi ko melenting doga lah nasihat orang yg membina tu. klu kito salah perbaikkilah kesalahan tu. tu baghu boto.

Anonymous
4 January 2013 19:25

PAS-PAS ngok mano paham bahasa inggeris.janji masuk sorga dajjal...

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team