GELOMBANG RAKYAT : BARISAN NASIONAL MENANG MUDAH DI NEGERI SEMBILAN? 35 RIBU HADIR SOKONG GELOMBANG!

8 Jan 20136comments

Gelombang rakyat yang dihadiri lebih 35,000 orang Negeri Sembilan bukan sahaja menyesakkan bandar Seremban di Ampangan dan Paroi malah dapat menyesakkan nafas pembangkang yang bercita-cita merampas Negeri Sembilan dari tangan BN.

Biarkan gambar berbicara!
























Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
8 January 2013 at 22:20

Orang Nogori memang cordik belako.........

Anonymous
8 January 2013 at 22:22

Cumo den lupo ada sekor itu BAAAAAAAAAAAAASTARD sikit...

9 January 2013 at 01:02

Muko Melayu jo..ramai.!

Anonymous
9 January 2013 at 16:58

Haha yo boto la waghih.. ado yo soghang tesolit... oghang ulu sepoghi kot.. tak nampak laie deh apo sumbangan gov pado rakyat setolah lobih 50 taun merdeka... Bukanla nak mengagung2 an kerajaan.. tompi bilo ado sokongan ponuh rakyat.. mako banyak la bondo2 yg bulih membantu rakyat dilaksanoan..osah boghik boto..

Anonymous
11 January 2013 at 23:29

yo ko 35 ghibu oghang. klu anak yatim piatu kigho eh adolah dalam 3500 oghang jo. biya bona den tengok pun taklah ghamai sangat. oghang cino adolah sikit2 ajo. oghang india buleh dikigho ngan jaghi. apo lah hebatnyo den tak nampak eh. yg ceramah pun kito doga naik ngantok. samo jo cam dulu eh. modal dulu juga kato nak masuk api air kek kg2. tu lah modal eh.

Anonymous
16 January 2013 at 22:16

bapak den yg poie ckp ramai orang kopilah, jolobu,jompul, nilai , ghombau dan telok kemang ..seromban tak banyak mano. tp kire ok lah..dari import orang luar dari negeri. kironya 35k ni dari nogori sembilan jugok. ok la tu, BN oii..den ingat dah tak do penyokong dah kalau dongar cara pembangkang berceramah. warigh den pon ado dalam gambar tu. tunggu den balik dari kolumpo k...-anak mudo 2nd timer ngundi! hehehe

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team