KATA-KATA SYAHID HAMAS YANG WAJIB RAKYAT MALAYSIA SEMATKAN!

24 Jan 20134comments

KATA-KATA SYAHID HAMAS: 

“Alhamdulillah Allah memilih kami yang berada di Palestin supaya berjihad. Kami dipilih bagi menjadi barisan hadapan kepada umat Islam. Kami dipilih Allah bagi mengorbankan jiwa, nyawa, harta, anak-anak kami supaya menentang musuh Allah dan mempertahankan Masjid Al-Aqsa.



“Kami juga dipilih oleh Allah agar menjadikan mati syahid sebagai impian utama kehidupan berbanding kehidupan dunia. Selama lebih 60 tahun kami hidup di medan pertempuran. Selama tempoh itu juga kami dijajah, dizalimi, diseksa, dibunuh dan juga diperangi. 

Menteri Hamas berkhidmat tanpa gaji, dan tanpa apa-apa keistimewaan. Sekiranya di negara lain, jawatan menteri adalah peluang bagi menambah kekayaan, bagi menteri Hamas jawatan yang mereka terima adalah satu tanggungjawab untuk menjadikan hidup mereka lebih zuhud. Itulah harga sebuah perjuangan bagi menuntut kemerdekaan dan reda Ilahi.


Masih ingatkah anda serangan Muharam Israel terhadap penduduk Palestin tahun lepas?
ALLAHUAKBAR. WAJIB untuk umat ISLAM berdoa supaya perpaduan Islam dicapai di semua negara Islam! Amin ya rabbal alamin.. 

MHS PRO KERAJAAN PERPADUAN! 
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
24 January 2013 23:13

najib tersalah pergi ke palestin terus berjumpo hamas. sedangkan dlm jadual berjumpo fatah. mesia meiktiraf fatah seperti amerika iktiraf fatah. hamas takdo dlm ingatan mesia untuk iktiraf sebaliknyo fatah ado. mesia dah kono marah ngan amerika sobab najib dtng lawat. najib dah takut. alasan najib kpd amerika sobab tak dopet kebonaran. amerika kato alasan dangkal. hari ni bolom den dopet cito layi nanti den beritahu.

25 January 2013 02:14

Pelik komen di atas ni. Xde kena mengena. Kedangkalan berpikir dan kebodohan mentfsir terhadap artikel. Tau nak spin dah salahkan kerajaan jer. Salah org dicari. Pemimpin support kawan sesama Islam dikritik demi kesempitan politik yang disundal DAP

Anonymous
25 January 2013 10:40

Takdo makno najib nak takot kek amerika tu doh. Setau den Anwar yg takut bona kalau amerika tak sokong dio!

Anonymous
27 January 2013 08:49

anwar pro amerika. najib pro palestin..

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team