HIMPUNAN SHAMSIDAR: PR MAMPU BAWA PENYOKONG UTK 1 PARLIMEN ! #KL112

12 Jan 201312comments


Perhimpunan untuk keperibadian agong Anwar Ibrahim dan Bini Azmin Ali, Shamsidar yang berlaku di Kuala Lumpur hanya mampu mencapai jumlah pengundi lebih kurang 1 Parlimen sahaja sedangkan jemputan diedarkan kepada seluruh rakyat Malaysia seluruh negara meliputi negeri Johor hingga ke Sabah. Sebagai contoh, Bagi Parlimen Seremban jumlah pengundi adalah seramai 87,000. Namun, mengikut analisis Pihak PDRM, perhimpunan ini adalah seramai 45,000 orang. Untuk rekod, Malaysia mempunyai 222 parlimen. 

Analisis kasar mendapati untuk ketiga-tiga parti pembangkang terbesar negara iaitu PAS, DAP dan PKR yang hanya dapat menghimpunkan seramai ini sahaja merupakan satu kegagalan jangkaan PAS, PKR dan DAP! Untuk rekod, Pakatan Pembangkang meramalkan dan menjangkakan perhimpunan ini dihadiri lebih sejuta orang. 

Dengan promosi besar-besaran seluruh negara dilakukan oleh pembangkang di dalam ceramah-ceramah mereka yang diadakan bermula 3 November 2012 bermula di Negeri Sembilan sehingga ke negeri-negeri lain untuk mempromosikan himpunan sejuta rakyat pada hari ini 12/1/2013 , kehadiran 45,000 atau boleh kita letak sehingga 100,000 adalah boleh disifatkan sebagai gagal. 


MHS rasa lebih baik kita tunggu PRU 13.. tengok siapa yang menang....:-) 




Share this article :

+ comments + 12 comments

Anonymous
12 January 2013 at 04:58

aku tak nampak org , cuma lembu berwarna hijau dan monyet berwarna kuning. manakal babi warna merah tak nampak pun

Anonymous
12 January 2013 at 05:07

GUA NAMPAK BANYAK MELAYU BODOH...
PAKATAN MENANG, DAP KENYANG.

passsssssss
12 January 2013 at 05:28

himpunan Gelombang rakyat 1 Malaysia (BN) yang menghimpunkan rakyat seluruh Nnegeri sembilan pun 35,000. Pembangkang 45k-60k jer utk 1 Malaysia.apa citer.....NI? ramai memang ramai, tp belum cukup ramai lah bro

Anonymous
12 January 2013 at 05:31

fakta.

- stadium merdeka DULU sitting kapasiti 40 ribu sahaja.

- selepas renovate, VI stand, yakni sitting kapasiti yang paling besar, telah di robohkan. dulu VI stand ada 3 tingkat, skarang hanya tinggal kerusi bawah sahaja. maka selepas renovate, stadium merdeka sitting kapasiti 25 ribu SAHAJA.

- campur padang maksimum 7 ribu.

- kalau stadium tu PENUH skali pon, paling kuat boleh muat 35 ribu.

- aku tahu lah aku dulu selalu tengok bola masa selangor masih main di stadium merdeka sebelum stadium shah alam di bina. dan aku ex VI, yakni sekolah yang belakang stadium tu aje.

Anonymous
12 January 2013 at 05:50

Betul tu.. bodoh macam lembu. Lembu pun tak bodoh gitu.

Anonymous
12 January 2013 at 06:25

den pergi ko semenyeh tengok gak najib ceramah tapi tak do lah semangat na. oghang pun ada lah paling ghamai eh limo ghibu ajo. yg besemagat moyden tapi takdo modal lah cumo meghayu ghakyat jangan ganti kerajaan. najib lak. nak baikki air selangor. modal laen takdolah soingat den. boghi bogheh sekampit soghan adolah den dopet jugo dah oghang kasi den ambik la.

Anonymous
12 January 2013 at 07:00

Anon 06.25.
Kau ni malukan orang Ngori jo,kalau hati kau tak ikhlas apo pasal kau pogi dongar terhageh-hageh kek perjumpaan rakyat di Somonyeh,Dah lah tu dgn muko tak malu langsong ambik lak tu hadiah.Ini lah agaknyo perangai orang PR ni.Tapi nasib baik jugo dapat boreh,kalau kau pogi ke ceramah PKR kau akan dapat tempias air lior Anuar jo dan kalau kau pogi ceramah PAS,kaulah kono keluar duit masok dalam kantong.kan Bangang tu.La lupolak den,apo kau tak pogi Stadium Merdeka tadi,katokan jihad.Hipokrit.

Anonymous
12 January 2013 at 19:17

bangang sehabis bangang... kalau yang hijau tu lembu boleh jugak buat lauk...kalau yang kuning tu monyet kasi halau jer ke hutan memekak tak habis2..tapi mana pergi si babi merah yang banyak buat bising.. tapi haram jadah sekor pun tak nampak???..semua dah naik roket pergi ke bulan ker???

Anonymous
14 January 2013 at 01:04

semalam den sompet juo poyi studum merdeka lopeh den poyi semonyeh. den dopet masuk yg belakang den tak dapet sobab studium dah ponoh dio kato. den dok kek tanggo den tengok punyo lah ghamai manusio macam ulat taik. dah lah diluar pun ponoh sosak di dlm pun takdo tompet kosong. den dopet makan free oghang sobolah den kasi, nasik tomato gulai ayam apo layi den sontallah. ghupo2nyo mereka tu oghang kito minang. mereka sangat mesoro eh. den terpaut hati ngan oghang2 ghamai tu sehati sejiwo tak kigho melayu india ko cino. tak macam di somonyeh sombong2 bongkak boghobot2 nak sekampit bogheh sampai aci jatuh pengsan. jauh bezo kek studium oghang bertolong2 bantu seasamo sendiri.

Anonymous
16 January 2013 at 06:40

himpunan najib himpunan altantuya atau himpunan mat monggol. kih kih kih

Anonymous
16 January 2013 at 06:42

himpunan mat hasan n.9 himpunan untuk gadai tanah kpd cina. kih kih kih.

Anonymous
18 January 2013 at 06:34

mano himpunan samsidar? takdo pun samsidar dlm gambo2 tu yg ditayangkan. singapore maso kempen pilihanghayo takdopun nak fitnah2 oghang macam bn fitnah ni. tengoklah negagho cino takdo nak kato oghang macam2 mereka tu oghang kafir yg kito ni islam. islam apo ko bondo tu. buet malu jo. islam kito tak seporna lagi. malu la kek oghang kafir.

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team