20 Mar 20121comments


ANWAR DISERANG DATO’ SERI NAJIB????

Aku rasa puak-puak Fuckatan ni gila dan buta la…..boleh buat analisis kekerapan sapa yang serang sapa…Pak Nuar ni yang aku lihat begitu banyak menghentam bukan sahaja DSN tapi semua yang berkaitan DSN dan juga kerajaan…

Semua tindakan dan dasar kerajaan adalah tak betul…(sodomi gak yang betul akhirnya bagi pakar liwat ni)……..mari kita tengok apa serangan Pak Nuar terhadap DSN dan berkaitan dengan beliau:

1)      Isu Altantuya
2)    Isu Najib takot Rosmah
3)    Isu Kapal Selam
4)    Isu Tunang anak Najib
5)    Isu renovate rumah najib
6)    Isu sambutan perayaan Ponggal yang dihadiri Najib
7)    Isu Najib Tak Buat Haji
8)    Isu cincin Rosmah
9)    Isu pelepasan tax bagi barangan seperti beg tangan, seluar dalam dsbnya…(seluar dalam memang anwar x suka..memanjang nak londehkan je bila jmpe china doll)
10) Isu BR1M hutang bank dunia
11)  Isu APCPO untuk 1Malaysia
12) dan BANYAK lagi tuduhan pak Anu ni terhadap Najib dan berkaitan dengan beliau…………………..

Korang boleh tambah pelbagai isu yang direkayasa Pak Jubuq ni untuk serang DSN…apakah itu masih membutakan mata puak jumud Fuckatan untuk menghadiri ceramah yang ternyata akan diisi oleh serangan Pak Nuar terhadap DSN????

PKR – Pala Kote Rakus – “Serakus Kepalanya”


Share this article :

+ comments + 1 comments

24 October 2019 at 07:24

Thanks to you, I learned a lot of interesting things. I hope to learn more. I congratulate you for these wonderful shares. Keep going !

Voyance en ligne par mail

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team