PENGIKUT TAKSUB ANWAR, samakan anwar dan Nabi Yusuf pula? Astaghfirullah...

30 Mar 20122comments

Pengikut Taksub FB anwar..haha


TERGEKAk aku ada orang sama kan anwar dengan Nabi Yusuf A.S...Nauzubillah...

ada ke mamat ni cakap cam ni...Apabila di provoke ANWAR tak layak jadi PM oleh seorang yang bernama Radzly Ly....


"dia berhak untuk tawarkan diri jadi PM kerana dia layak. Dia ada pakej. Malah tindakan menawarkan diri memimpin negara ni selaras dengan syarak seperti kisah Nabi Yusuf AS menawarkan diri menjadi teraju negara Mesir yang dilanda krisis dal...am surah Yusuf dalam Al-Quran. Kamu nak muntah sebab kamu ada penyakit dalam hati yang namanya Zhann. Dia pernah diisytihar Menteri Kewangan Terbaik Asia tahun 90 an. Sekarang pun dia menjadi penasihat beberapa organisasi korporat antarabangsa terutama di Timur Tengah. Penasihat ekonomi PM Turki sekarang dan penasihat ekonomi Raja Qatar. Tengok bagaimana pencapaian ekonomi kedua2 negara tu yang semakin memberangsangkan. Malah beliau diyakini pelabur2 asing yang berjanji akan masuk melabur kiranya mendapat mandat dari rakyat negara ni."
 
Lihatlah catatan di bawah ini....

Bang nuar buat ape tu???
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
1 April 2012 at 19:03

Bodoh! Dia bukan menyamakan status Anwar dengan status Nabi Yusuf dalam bentuk kemuliaan darjat di sisi Allah. Dia menyamakan dalam bentuk tindakan dan cara Nabi Yusuf yang boleh diikuti. Memang kita dituntut mengikut cara nabi2 dan rasul2.

Anonymous
1 April 2012 at 21:12

orang dah taksub...apa jua pon disamakan... masalahnya Anwar bukan ikut cara Nabi dan Rasul, tapi ikut cara Dajal dan Setan

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team