EKSLUSIF: PAS HINA MAHASISWA NEGERI SEMBILAN

16 Mar 20122comments


Seremban 17 Mac 2012, Pas Negeri Sembilan yang dikepalai oleh Taufek selaku Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan akan memanggil Adam Adli di dalam ceramah pentas politik mereka pada Ahad ini di Markas mereka di Ampangan. Tindakan membawa seorang mahasiswa yang telah digantung oleh Pihak Pengurusan Universiti Sultan Idris selepas dihukum bersalah oleh Lembaga Disiplin universiti berkenaan dianggap oleh beberapa Mahasiswa di Negeri Sembilan sebagai satu penghinaan kepada mahasiswa-mahasiswa Anak Negeri Sembilan yang cemerlang di dalam pelajaran di seluruh Negara.

Menurut satu sumber lagi , tindakan memanggil pelajar yang digantung pengajian untuk dijadikan kambing hitam di dalam pentas politik PAS merupakan satu tindakan terdesak pihak pembangkang dalam meraih populariti Politik Jalanan tambahan pula ADAM ADLI bukanlah seorang pelajar yang cemerlang dari segi Kurikulum, Kokurikulum mahupun sahsiah! Tambah beliau lagi telah banyak bukti bahawa Adam Adli ini dipergunakan oleh Anwar Ibrahim dalam membangkitkan semangat Mahasiswa menentang kerajaan. Walaubagaimanapun majoriti mahasiswa tidak bodoh dalam menilai perkembangan politik negara , tambah beliau dengan nada yang serius.

ni haaa....Malas nak cakap, tengok jer la gambar-gambar ni. INIKAH PERJUANGAN ANAK PEJUANG DALAM MENENTU HALA TUJU NEGARA? ADE KE RAMBUT DIWARNAKAN... INI KAH PEJUANG UNTUK PEJUANGKAN ISLAM???

kesian Adam Adli 'ditonggeng' oleh ANUWAr dan Iskandar Mat Akin. Kini ia ditunggang oleh PAS NEGERI SEMBILAN yang dikepalai oleh TAUFEK.....

RAMAI LAGI MAHASISWA NEGERI SEMBILAN yang boleh memberi ceramah motivasi kepada anak bangsa orang-orang NOGORI......SATU PENGHINAAN!
Share this article :

+ comments + 2 comments

16 March 2012 at 23:05

name je adam,tp xmnunjukkan sifat Adam lngsung.ish3..

sbagai pelajar,sentimen-sentimen ini perlu diterjemahkan kpd perkara yng lebih positif.ingt pesan mak bapak kite mse mereka hntr kite ke U,dia psn supaya bljar elok2..tp betul ke kite bljar elok2?? (sndri mahu ingt la)

klu prkara itu pn kite xikut,mcm mane kite nk ikut ckp orang lain yng bkn sedarah daging dgn kite.ingtlah,ibu bapa perlu diutamakan sblum kite mlaksanakan ape2 jua perkara..kpd yg tlalu fanatik,jgn tlalu ikut emosi,fikirlah dgn akal yang waras,supaya kite tidak menyesal di hari kemudian..

renung2kan,dan slmt beramal..

16 March 2012 at 23:08

betul! saya setuju 100%!

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team