CABAR ANWAR SAMAN ESKAY!

29 Mar 20120 comments


DSAI yang bermisai dan tertekan...



Kredibiliti sang Pujanggga Mat Jenin ANUWAR tercabar setiap hari apabila beliau langsung tidak menyahut cabaran ESKAY untuk menyaman ESKAY di Mahkamah berhubung tuduhan Anwar dan video-video seksnya.


Mana tidaknya, anuwar mengambil jalan yang sukar untuk membersihkan dirinya dengan pergi menjelajah ke semua tempat dengan berceramah dan melakukan pembohongan dan tidak langsung menyentuh TUDUHAN yang dilemparkan ESKAY terhadapnya.

"Mengapa anwar tidak menyaman saya? Bukankah itu tugas mudah untuk beliau membersihkan nama beliau sekaligus dapat membersihkan nama Pakatan Rakyat?" Persoal Eskay.

Betul juga aku rasa. Kenapa Anwar mengambil jalan susah untuk membersihkan nama beliau. Beliau sepatutnya menyaman sahaja ESKAY ni supaya Anuwar BEBAS dari tuduhan sepertimana beliau selalu buat pada kes-kes yang lain. Tun Mahathir pon ANuwar nak saman aritu....


Pelik tapi benar, ada pendapat mengatakan bahawa Anuwar takut apabila perkara-perkara yang ditakutinya akan terbongkar dan dibongkari oleh Mahkamah apabila beliau mula membawa kes ini ke Mahkamah. 

"Anwar kini adalah orang yang tersepit. Beliau adalah orang yang paling bermasalah. Kita tidak boleh menjadikan orang yang bermasalah sebagai pemimpin". Jelas seorang penduduk yang ditemuramah di Negeri Sembilan. 


Kini biarlah masa dan zaman yang menentukannya. "It takes 16 Years for Mahathir to believe that anwar is not suitable to be beside him and now we dont know, it takes how many years to make people realize who is Anwar??" sindir Eskay di dalam satu temuramah.   

Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team