PEMERINTAHAN DAP DI MALAYSIA??

2 Mar 20120 comments

PAP di Singapura adalah BAPAK kepada DAP di Malaysia

Agenda tersirat DAP menjadikan Malaysia Negara Republik seperti Singapura
PAP Singapura sentiasa mencanangkan bahawa Masyarakat Melayu Singapura mempunyai kehidupan yang lebih baik daripada Masyarakat Melayu Malaysia? Apakah tujuan tersirat bagi kenyataan ini?? 

HAKIKATNYA...

Orang Melayu di Singapura adalah minoriti dalam sebuah pulau yang hampir seratus-peratus dikuasai bangsa  Cina hasil polisi Pemerintah Singapura meminggirkan pribumi sejak sekian lama. Orang Melayu tidak diberikan kedudukan yang TINGGI di dalam Kerajaan Singapura dek kerana khuatir Orang-orang MELAYU akan memberikan bantuan kepada Kerajaan Melayu Malaysia dan Kerajaan Melayu Indonesia sekiranya berlaku peperangan di rantau ini. 

Sama ada sedar atau tidak, LEE KUAN Yew baru-baru ini meminta Masyarakat Melayu Islam di Singapura MERINGANKAN sedikit amalan keagamaan untuk mewujudkan hubungan INTERAKSI sesama kaum. Ingin melihat Kaum Melayu ISLAM duduk semeja dengan kaum-kaum yang lain dengan hidangan BABI dan Arak? Adakah perkara ini sememangnya dapat merapatkan hubungan interaksi antara kaum??! 

Kenyataan sebegini tidak menggambarkan bahawa KERAJAAN CAUVISME Singapura menghormati Masyarakat Melayu ISLAM secara keseluruhannya. 


Untuk Rekod, hanya 1 sahaja Presiden Singapura yang berbangsa MELAYU IAITU Yusuf ISHAK , PRESIDEN PERTAMA SINGAPURA : dipercayai beliau dilantik bagi meraih kepercayaan ORANG-ORANG MELAYU pada ketika itu. 

SAMA MACAM DAPig Malaysia!!! ANWAR DIJANJI BAKAL Perdana Menteri, HADI AWANG juga dijanji BAKAL Perdana Menteri!!! apani????

" Ingatlah, di antara 2 pihak yang bergaduh, Pihak yang ketiga akan mendapat keuntungan"


SILA baca Peraturan PAP di Singapura yang akan di CETAK dan DILAKSANAKAN oleh DAP BABI....


KAN KU PERTAHANKAN BUMI BERTUAH TANAH MELAYU INI DARIPADA PENGARUH PAP DAN DAP BABI!!! ALLAHUAKBAR! 

DAP DAN PAP memPERBODOHKAN...

PAS DAN PKR telah berjaya diperdaya....


KEBABOOOOMMMMMMM!!!!!!!




Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team