ANTARA INDIVIDU YANG TIDAK LAYAK DILAYAN OLEH RAKYAT MALAYSIA KERANA SUKA PUBLISITI!

21 Apr 20141comments




ANUGERAH NO 1
: Kalau anda perhatikan, mamat bernama Tian Chua TONGSAN PKR ini akan ulas / komen semua isu semasa tak kira apa jenis isu dan akan kaitkan perkara tersebut dengan KONSPIRASI KERAJAAN. Termasuklah isu- isu yang melibatkan takdir kematian seseorang. Tidak lain dan tidak bukan, hanya untuk meraih POPULARITI murahan kononnya seorang PEJUANG. 

ANUGERAH SEPANJANG ZAMAN :
Yang ini, tak payah cakap lah. Semua orang TAHU . RAJA DRAMA 
ANUGERAH KELAKAR
Yang ni pun sorang lagi GILA Publisiti. Dalam Semua perhimpunan ,itulah gayanya. Menjerit terlolong-lolong. Sampai orang gelarkannya MAK LAMPIR  @ HANTU KAK ZIDA BALIK RUMAH

ANUGERAH CARI TAPAK (BAKAL KETUA AMK  ..KIKIKIKI) 
Yang ini, individu yang suka mencelah, menempel demi kepentingan politik peribadi, baik dari dalam parti mahupun di luar parti.




Maka, korang jangan lah meluat (padahal dah nak muntah hijau dengan perangai depa ni) , memang itu gaya mereka untuk raih publisiti murahan.  Kadangkala bukannya sekadar untuk memburukkan kerajaan semata-mata, tetapi untuk jadi signal  kepada pucuk pimpinan mereka supaya nampak "USAHA" mereka untuk naik tangga POLITIK mereka. Semua orang PKR kan ... kan.. .kan :-) Peace No War 

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
21 April 2014 at 23:37

jangan lupa termasuk wardina dan ustaja abbi abadiiii

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team