SERPIHAN SAYAP MH370 DIDAKWA SUDAH DITEMUI!

29 Jul 20152comments

SERPIHAN sayap pesawat dipercayai bangkai pesawat Penerbangan Malaysia MH370 ditemui di Pulau Reunion, berhampiran Lautan Hindi.
 
Pakar Penerbangan Perancis, Xavier Tytelman berkata, dia percaya mungkin telah menjumpai bangkai MH370 yang hilang di perairan Malaysia pada Mac 2014 menerusi gambar yang diberikan penduduk tempatan.
 
Beliau merupakan bekas juruterbang tentera dan berkhidmat sebagai pakar dalam keselamatan penerbangan berkata, dia diberikan ratusan gambar untuk lakukan kajian membawa kepada kemungkinan pesawat yang hilang itu.
 
"Saya melakukan kajian terhadap ratusan gambar yang diberikan dan memberitahu pasukannya.
 
"Kami percaya ia sama dengan sayap pesawat Boeing 777, sama seperti MH370," katanya yang dipetik The Telegraph hari ini.
 
LAGI : SUMBER
Share this article :

+ comments + 2 comments

30 September 2015 at 04:00

Dialog menarik bernilai komen. Saya berfikir bahawa anda mesti menulis lanjut mengenai topik ini, ia mungkin tidak menjadi satu subjek tabu bagaimanapun biasanya orang tidak cukup untuk bercakap mengenai topik-topik tersebut. Ke depan. Cheers

16 February 2017 at 03:53

Saya hanya mendapati blog anda hari ini dan saya rasa saya akan menghabiskan beberapa hari lebih.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team