MAU TENGOK KOMEN LAGI BANYAK DARI LIKE, PERGI KE PAGE NAJIB RAZAK !

29 Jul 20152comments

Menarik tetapi Sinikal, itulah yang berlaku ke atas Page Najib Razak apabila Netizens memberikan banyak komen-komen berbanding Like ke atas posting-posting YAB PM.

Kebanyakan komen yang diterima YAB PM dalam page FB nya adalah kata-kata yang diulang-ulang dan bersifat negatif. 

Hal ini mungkin berlaku apabila netizens masih 'terasa' dengan rombakan kabinet yang berlaku semalam dengan menggantikan TS Muhyiddin Yassin dengan Dato Seri Zahid Hamidi. 

Setakat jam 5 petang tadi 

Share this article :

+ comments + 2 comments

2 September 2015 at 07:36

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

30 September 2015 at 04:01

Semuanya penjelasan yang sangat jelas tentang isu-isu yang sangat terbuka dan. adalah maklumat yang benar-benar. Laman web anda adalah sangat berguna. Terima kasih kerana berkongsi.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team