VIDEO : KUASA ALLAH KERIS TERBANG SENDIRI

28 Jun 20120 comments

Tak percaya aku tengok keris ni ikut jer cakap tuannya. Tapi kalau ianya benar apa-apa pun ianya dari Kekuasaan Allah SWT yang membenarkan setiap kejadian. Tetapi orang-orang Mu'min perlu ingat bahawa Kekuatan orang-orang yang beriman itu terletak pada doanya. Maka kita perlu berdoa agar Masyarakat Islam di Malaysia bersatu dan dapat mengalahkan ancaman DAP Kuffar Harbi yang sudah semakin melampau... 



P/S Cara nak ajar DAP adalah benamkan parti ini pada PRU 13! Orang-orang PAS juga boleh benamkan DAP pada PRU 13 dengan tidak mengundi depa! sial DAP! DAP tidak akan dapat bertapak di kawasan MELAYU! 
Share this article :

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team