WANITA MUSLIMAH BERPELUKAN SEBELUM / SELEPAS BERI CERAMAH?!

17 Mar 20146comments

Sampai begitu sekali bodyguard Wan Azizah isteri kepada Anwar Ibrahim mengawal 'KESELAMATAN' dirinya. 

Tatkala Bodyguard PKR tersebut menjaga 'keselamatan Wan Azizah,  Wan Azizah telah pun di'cabuli'nya. hehehe 



Share this article :

+ comments + 6 comments

ALI
17 March 2014 at 02:09

sama ja macam SUAMInya

17 March 2014 at 08:57

Org lain kot.. xnmpk muka langsung. Setakat tudung je

Anonymous
17 March 2014 at 10:58

x baik tduh sbarangan...ni hati busuk pnye org...

Anonymous
17 March 2014 at 11:01

manusia akan mencari kesalahan orang lain...walaupun sekecil zarah....(hanya renungan)

Anonymous
17 March 2014 at 18:12

Kalau wan Azizah bogel Dean muka aku pon, memang aku x caya tu wan Azizah. Mungkin it rosmah

Anonymous
21 May 2014 at 10:18

Posting mcm ni ckup bahaya..kalau xbetul..maka ia satu fitnah yg dilakukan secara meluas oleh blog saudara..dosa berat giler..

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team