KELUHAN PENDUDUK SHAH ALAM YANG DICATU AIR : KENAPA KILANG CALRSBERG TIDAK DICATU AIR??!! KERAJAAN SELANGOR??!

2 Mar 20141comments

1. Semalam sebanyak 5 negeri termasuk Negeri Sembilan dilanda hujan lebat setelah hampir tiga bulan tidak diturunkan HUJAN. 

2. Itulah buktinya bila Allah S.W.T menunjukkan kekuasaanNya. 
kHALID SAMAD merupakan wakil rakyat PAS pertama melawat Kilang Calrsbergh
 
3. Namun, malangnya, di Shah Alam , hujan yang ditunggu - tunggu tidak kunjung tiba. Malah catuan air di Shah Alam sudah pun menyesakkan penduduknya. 

4. Apa lagi yang boleh dibuat oleh manusia selain hanya berserah kepada yang maha Esa dan memikirkan dosa-dosa yang telah kita buat.  

5. Sekali lagi malang apabila Kilang Carlsberg masih berdiri megah. Masih terngiang pada lewat tahun 2007 di dalam kempen-kempen Pakatan Rakyat terutamanya PAS dan Pemimpin Melayu PKR yang mahu menutup KILANG Carlsberg tersebut apabila berjaya merampas KUASA. 

6. Malang lagi apabila perjanjian tersebut sama sekali gagal ditunaikan YB PAS Khalid Samad setelah hampir 7 TAHUN memerintah Negeri dan Parlimen yang digelar SHAH ALAM. 

p/s MHS pelik juga kenapa Kilang Calrsberg tak dikenakan CATUAN AIR??!
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
3 March 2014 at 00:54

Khalid kalau betul kau pernah berjanji untuk tutup kilang carlsberg,tolong tunaikan , mati nanti tak aman kau ,

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team