8 Apr 20121comments


DAPig MEMANG SIAL……………
Coretan ini aku buat setelah meneliti kerelevenan pelik tapi benar sikap DAPig yang dilihat sememangnya meracuni rakyat untuk membenci apa sahaja usaha untuk meningkatkan ekuiti dan kekuatan Melayu. Racun ini bukan sahaja disemai dalam kalangan mereka yang memakan DAPig – DAP = ? sahaja tetapi ia juga sikit demi sikit dari dahulu dibenihkan di kepala hotak pembangkang-pembangkang yang mengaku dirinya Melayu dan Islam. 


Lihatlah dari cara memerangi kerajaan, mereka mengatakan perlu menghancurkan UMNO Barisan Nasional setiap kali ceramah mereka. Apa yang perlu kita tahu bahawa niat mereka adalah hancurkan kekuatan politik Melayu terlebih dahulu sebelum melihat tumbangnya komponen BN yang lain. Kekuatan politik melayu ditunjangi oleh UMNO selama ini dan aku pasti dan percaya bahawa sekiranya UMNO tumbang, komponen lain yang kini seperti hidup segan mati tak mahu pasti akan menyokong pakatan lahanat suatu tika nanti.

Usaha-usaha DAPig ini mengingatkan aku dengan satu petikan kata-kata Raja Perancis Louis IX;

“Jika kamu ingin mengalahkan umat Islam jangan memerangi mereka hanya dengan senjata saja, kerana kamu telah kalah dihadapan mereka waktu kamu menggunakan senjata namun perangilah “AKIDAH” mereka, hancurkan pemikiran-pemikiran mereka, keluarkan dari dada-dada mereka semangat Islam jadikan mereka bodoh terhadap akidah Islam kerana dalam akidahlah terletak “kekuatan Islam” apabila akidah mereka telah keluar dari dada mereka maka mudah bagi kamu mengalahkan mereka dengan senjata akan banyak merugikan kita namun dengan menyerang pemikiran mereka kita tidak akan rugi bahkan kaum muslimin akan rugi.”

Usaha memerangi kekuatan Umat Islam dalam konteks negara ini yang berbangsa Melayu dapat dilihat dan dipadankan dengan kata-kata semangat dari Louis IX semasa Perang Salib ini. DAPig menggunakan PAS selaku medium perantara untuk mereka memecah belahkan kesatuan umat dan bangsa Melayu. DAPig bukan sahaja merencanakan untuk menjahanamkan syarikat-syarikat dan ekuiti kekuatan Melayu tetapi ia turut ingin benar memecah belahkan perpaduan politik sesama Melayu.


Lihatlah, mana ada pemimpin DAPig yang rajin menghentam pemimpin MCA sepertimana mereka menghentam UMNO. Langkah mereka ini diikuti pula si bodoh PAS yang menghentam bangsanya sendiri demi DAPig tercinta walhal tidak tahu apakah niat sebenar DAPig lahanat ini. Aku juga teringat dalam satu ceramah agama yang aku hadir mengatakan bahawa usaha dari kaum kafir ini tidak pernah putus-putus untuk memecah belahkan umat Islam sepertimana berlaku di Negara Arab yang sentiasa bertelagah antara satu sama lain.
DAPig memang bijak menghentam Melayu tetapi Melayu yang menyokong DAPig sahaja yang bodoh tahap keldai hingga sanggup diperkudakan DAPig. Contoh di negeri ini ialah si Aspan Alias. Melayu tahu tak kenapa bro Aspan ni akan mewakili DAPig dalam PRU kelak?Dan kenapa pula mamat ni sentiasa dinaikkan namanya oleh DAPig?Dan kenapa pula Aspan ni dirapati oleh DAPig????
Ini sebabnya:
Aspan ni dikhabarkan akan menggunakan tiket DAPig untuk bertanding dikawasan PUTIH tahap SELAMAT kepada DAPig pada PRU ni atas sebab sekiranya pembangkang menang negeri ini maka Menteri Besar tentulah si Aspan ni yang sah-sah Melayu dan Islam maka tidaklah berlaku seperti isu di Perak yang mana apek-apek Ipoh Mali kempunan nak jadi MB. Sekurangnya di negeri ini akan ada wakil DAPig yang diperkudakan akan jadi MB….kenapa memilih Aspan?sebabnya bro Aspan memang diketahui rapat dengan salah seorang kerabat negeri ini maka tentu lebih mudah untuk mengelakkan campurtangan istana apabila memerintah mengikut acuan DAPig kelak.


Ooi Melayu tak nampak lagi ke propaganda DAPig sial ni??dah bermacam perkara dibuat mereka tapi kita masih bergaduh PAS-UMNO, UMNO-UMNO..bukalah minda, bukalah otak pasti akan nampak kebodohan yang selama ini menutupi mata kita sang Melayu…………..


BANGKIT MELAYU!!!




Share this article :

+ comments + 1 comments

8 April 2012 at 08:50

Melayu itu Islam! Dap selalu nk pisahkan kedua-duanya! PAS support plak tu!ko tau tak PAS! melayu lingkup kalau melayu bkan islam! Dan ISLAM Akan hilang di tanah melayu kalau MELAYU bukan ISLAM. AKU seru org2 Islam bangkit di tanah melayu! Semangat TUAH dan empat saudaranya yang lain!TAKKAN MELAYU HILANG DI DUNIA!

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team