KHALID SAMAD PERLI ANWAR, BERKIAS GUNA KES KEHILANGAN #MH370 ? #PRAYFORMH370 #DOAUNTUKMH370

12 Mar 20147comments


1. Khalid Samad seperti mahu memperli DS Anwar apabila mengatakan "Kalau di Negeri Jepun, tragedi seperti MH370 , Menteri dah minta maaf dan letak jawatan , Ambil tanggungjawab , tak perlu bermadah dan beralasan. " 

2. Manakan tidak kenyataan beliau ini merupakan satu perlian sinis DAN pedas kepada Anwar Ibrahim , ...... Menteri tidak disabitkan kesalahan dalam Kehilangan MH370 pun disuruhnya letak jawatan, inikan pula Kes Anwar Ibrahim yang  sememangnya telah dijatuhkan hukuman /kesalahan oleh Mahkamah tetapi masih bernafsu dalam arena politik dan tidak mahu meletak jawatan dalam parti. 

3. MHS sokong perlian Khalid Samad ini! Mungkin PR akan mulakan siasatan tatatertib kepada Khalid Samad ini. :-) 


 Twitter Khalid Samad
 

Share this article :

+ comments + 7 comments

12 March 2014 at 01:29

ini adalah masalah bersama..masalah negara.. yang harus kita lalui bersama. tak dapat tenaga... kita berikan doa.. jom terus berdoa...

12 March 2014 at 01:32

Setuju

Anonymous
12 March 2014 at 01:39

Hek eleh, nak twist cerita pulak kau ni. Ape kene mengene MH370 ngn AI pulak? Dia perli Najib & menteri latah tu la dol.

Anonymous
12 March 2014 at 02:00

anon 01:39 , kalau nak perli Menteri .... tengok dulu busuk yang ada dekat PR. kan dah backfire. buduhnya Khalid gereja nih

Anonymous
17 March 2014 at 03:26

Mana ada menteri sekarang cuma ada Acting Minister yg buat dua kerja sekaligus.

Anonymous
31 March 2014 at 00:41

apa ni politik semua ni ..

22 June 2016 at 08:51

My best congratulations on your wonderful site! Perfect !!!

voyance par mail

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team