LEPAS LAMBAKAN PUSAT JUDI, SELANGOR KINI BERHADAPAN DENGAN LAMBAKAN AYAM TIDAK HALAL!!

2 Mar 20141comments

1. Macam - macam terjadi di Selangor. Bermacam juga angkara dibuat oleh puak - puak yang mahu menjahanamkan Islam di Selangor. 

2. Lepas banyaknya pusat - pusat judi dan Maksiat di Selangor, kini banyak pula pusat penyembelihan HARAM di Selangor. 

3. Nasib lah orang Selangor makan ayam tak sembelih geng-geng DAPig... 

Penguatkuasa di Selangor memeriksa Pusat-pusat Penyembelihan yang disyaki tidak menyembelih ayam-ayam untuk dijual


Kerajaan perlu wajibkan pengusaha tanpa sijil halal isytihar status sembelihan


Kuala Lumpur: Kerajaan dicadang mewajibkan pusat sembelihan yang tidak memiliki sijil halal mengisytiharkan ayam yang dikeluarkan dari pusat berkenaan sebagai tidak halal.



Mufti Selangor Datuk Mohd Tamyes Abd Wahid dan Gabungan Persatuan Pengguna Malaysia (FOMCA) mengemukakan cadangan itu untuk melindungi kepentingan pengguna Islam yang kini dibelenggu masalah kesahihan ayam halal. 




Ayam syubhah diedar 



Ketika mengulas pembongkaran BH mengenai kelompangan dalam penguatkuasaan sehinggakan ayam yang diproses secara syubhah diedar kepada pengguna Islam, mereka berpendapat sudah sampai masanya kerajaan melihat semula peraturan mengenai pengedaran ayam sembelihan di negara ini -BERITA HARIAN 
.
Share this article :

+ comments + 1 comments

5 January 2018 at 01:54

Ya, tahniah yang besar untuk artikel ini, anda mempunyai cara untuk mengatakan perkara dengan cara semulajadi, mudah dan benar, saya mengambil topi saya !!
voyance gratuite en ligne par mail

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team