#DAY4 BBC, CNN , Mirror UK TERUS BERMAIN DENGAN FAKTA PELIK! #DOAUNTUKMH370 #PRAYHARDFORMH370 #PRAYFORMH370 #MH370

10 Mar 20140 comments

Fakta pelik - pelik kini dikeluarkan oleh Media Barat yang mengaitkan musuh - musuh mereka di dalam Misteri Kehilangan Pesawat MAS. 

Fakta Pelik -pelik: 

1. Media barat pada mulanya mempromosi teori Keganasan / Rampasan terhadap Kehilangan MH370 walaupun masih belum ada bukti kukuh untuk mengaitkan tragedi ini dengan kes rampasan pesawat . 

2. Media Pro Barat juga mengemukakan berita Pengakuan daripada Kumpulan Jihadist di China. Namun China menafikan perkara ini dan menyatakan pengakuan tersebut kemungkinan Palsu untuk membangkitkan kemarahan / ketegangan kaum di Negara China tersebut. 

3. Media BBC, CNN, Mirror UK dan Malaysian Insider (Pro Barat) mula mendedahkan nama penumpang yang dikenali sebagai Ali dipercayai rakyat Iran (Musuh Amerika Syarikat) berada di dalam MH370 untuk mengaitkan kehilangan pesawat dengan kejadian rampasan meskipun pihak Perisikan Malaysia mendedahkan pemegang passport palsu tersebut bukan daripada Asia. Media kemudian melaporkan pemegang Passport palsu lebih mirip lelaki Afrika. 

4. Media pro Barat masih giat bermain di dalam linkungan 'hijacking' / kemungkinan rampasan dan mengemukakan teori - teori keganasan. (Only Allah knows.. )

Bukan menolak segala teori, cuma teori ini pelik ditujukan kepada semua kepada Islam. Mungkin juga penggunaan passport palsu tersebut adalah kes jenayah biasa dan bukannya terlibat secara langsung di dalam misteri kehilangan pesawat ini. Cuma kebetulan mereka berada di dalam pesawat berkenaan.  Biarkan Pakar melaksanakan siasatan. 

Siasatan juga perlu  menjurus kepada Reporter CNN (Richard Quest) yang telah berada di kokpit pesawat MH370 kira-kira 17 hari sebelum kejadian Kehilangan ini.. 

Apapun niat mereka, Hanya Allah yang tahu. Semoga MH370 kembali dengan selamat. Sekiranya perkara sebaliknya berlaku ,maka percayalah kepada Qada' dan Qadar Allah S.W.T. Allah maha Mengetahui dan Allah Maha Berkuasa Atas Tiap - Tiap Sesuatu. 


Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team