BEST! PENGAKUAN PENTING NIK AZIZ BERHUBUNG KENYATAAN RAKYAT - BINATANG!

23 Feb 20133comments

ni apa ni , Nik Aziz??! Binatang ke? yang beri duit tu lebih dari binatang ke? 



Setelah dihentam bertubi-tubi rakyat dan media, akhirnya Nik Aziz mengaku bahawa sebenarnya dia tidak perlu meminta maaf akan kenyataannya yang menyamakan penerima BR1M umpama Haiwan sebaliknya menyatakan sebenarnya salah UMNO yang memberikan BR1M bantuan berupa kewangan RM 500 untuk membeli barang keperluan harian rakyat diumpamakan macam bagi makanan pada binatang! Itulah yang MHS dapat cerakinkan dengan kenyataan terbaharu Nik Ajiz ni. 

Apa salahkah rakyat dibantu? Berdosakah apabila rakyat diringankan beban? masuk nerakakah Najib dan semua berpuluh ribu pegawai kerajaan yang menguruskan bantuan-bantuan kepada rakyat ini?! Macam biasa, Ni dia Nik Aziz ni  bapak kepada kenyataan, "apa-apa pun salah UMNO, bukan salah ambo! " 

Siapa sebenarnya binatang? Mengemis kepada DAP untuk mendapatkan Putrajaya adalah lebih BINATANG daripada Binatang! Cakap orang lain binatang tapi,  Bal Hum ADHAL! maksudnya "Mereka Lebih buruk daripada Binatang!"


PETIKAN BERITA!

KOTA BHARU 23 Feb. - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak mempedulikan kritikan seluruh rakyat negara ini apabila mempertahankan kenyataannya sebelum ini yang menyamakan penerima bantuan daripada Kerajaan Pusat umpama 'haiwan.'


Beliau yang didesak pelbagai pihak supaya memohon maaf sebaliknya menuduh UMNO yang telah meletakkan taraf rakyat umpama haiwan melalui pemberian pelbagai jenis bantuan wang termasuk Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) dan BR1M 2.0.

Menteri Besar itu dalam nada tegas turut mempertahankan perumpamaan yang diberikannya sebelum ini iaitu sambutan orang ramai terhadap bantuan Kerajaan Pusat sama dengan haiwan yang akan menghampiri manusia sekiranya makanan haiwan itu disediakan.
Pada masa sama beliau berkata, rakyat sememangnya berhak untuk mengambil bantuan BR1M kerana ia adalah duit kerajaan dan bukan milik UMNO.
Share this article :

+ comments + 3 comments

24 February 2013 at 03:31

fitnah berleluasa

Anonymous
24 February 2013 at 04:54

Tunggulah kemenangan BN . Allah maha berkuasa atas tiap-tiap sesuatu. PAS dan UMNO pasti bersatu atas nama ISLAM. PAS akan gagal dengan pakatan yang didorong dengan nafsu putrajaya. PAS hanya akan menang apabila bersatu kerana Keredhaan ALLAH!

Anonymous
24 February 2013 at 07:19

Mulut adalah cermin hati. What one says reflects the condition of one's heart.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team