KUAT MENIPU!! PEMBANGKANG MENIPU LAGI....

3 Sep 20120 comments

KUAT MENIPU!! PAKATAN HARAM KUAT MENIPU, PATUT DITEMBAK!!

Pencacai pembangkang sekali lagi kuat menipu dan hancing baunya apabila disedari bahawa kebodohan tahap melampau mereka sehinggakan ada yang menafikan bahawa bendera yang dikibarkan di atas tidak mirip bendera negara jiran kita yakni Singapura..

Uih betoi la kata pencacai pembangkang, mana la sama atau seiras bendera mereka tu....juak UMNO buta hati kot..hahahhahaha oo MHS dah dapat bukti mengapa pencacai pembangkang katakan ianya tak seiras atau sama..ini jawapannya.

Jawapan: mata pencacai pembangkang diselaputi oleh kegelapan seperti mata pemimpin mereka berdua ini..hahahahaha ..Sempoi la pemimpin PKR ni, bercermin mata gelap bertemu rakyat..nampak benar x ikhlas nak tengok mata rakyat biasa macam kami nih!!!hahahahha


Dari gambar di atas boleh kita wujudkan dua dialog:

Abe Khalid: wow bontotmu menyerlah la abe Nuar!!
Abe Nuar: ko jangan tenung sangat Khalid oi...!!aku dah cover ngan baju melayu n sampin ni .....dalam bas nanti baru ko nengok tahu!!!


MHS sebenarnya nak panjangkan blog ni http://www.mykmu.net/?p=22532 ......terlihat penemuan penipuan pembangkang setelah mencipta isu...bodohnya kamu semua wahai pencacai pembangkang.

BYE.
Share this article :

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team