PENEMUAN JELIKNYA PR!!! PENYOKONG PR MEWARISI SIKAP PEMIMPINNYA

2 Sep 20122comments


PENEMUAN KEJELIKAN PR!!!AWEK DIRABA KETIKA PERHIMPUNAN JANJI DEMOKRASI 

Hai!!Assalamualaikum wbt, selamat pagi MHS ucapkan kepada pengikut samada yang arah tujuan yang sama mahupun yang berlainan pandangan dari MHS.

Pagi ni MHS nak panjangkan penemuan yang didapati dari Papa Gomo bahawasanya penyokong PR mewarisi sikap pemimpinnya terutama berkaitan masalah sosial yang memualkan.

Puak-puak bodoh ini hanya tahu mengganggu ketenteraman awam dan membuat kacau serupa dengan bapak punaisihat mereka...(adakah punainya masih sihat, hanya beliau yang tahu)hahahhaa....untuk lebih info, sila klik http://www.papagomo.com/2012/09/video-aksi-penyokong-pakatan-meraba.html untuk paparan lebih lanjut.

Nasihat MHS kepada puak-puak PR bahawa rakyat semakin jelik dengan sikap yang korang tonjolkan....belum berkuasa dah bermacam-macam perangai pelik korang dah buat.Bila berkuasa nanti ntaha apa lagi yang mampu dan akan korang buat. Makanya MHS dengan ini berjanji dan bersumpah bahawa 100% sokongan MHS bukanlah kepada puak-puak PR yang bodoh lagi menjelikkan.
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
2 September 2012 at 18:43

HAI KAN SI PUNAISIHAT TU ANUGERAH TUHAN PADA MALAYSIA TAK AKN TAK TAHU....DIREJAM SAMPAI MATI JER BUAT MENYEMAK SAJA

Anonymous
2 September 2012 at 22:17

semua manusia anugerah tuhan.....yang si isteri "dayus" sorang tu je bangga sangat dengan suami si punaisihat tu.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team