PANAS!!!! RAHSIA PEMBANGKANG TERBONGKAR UNTUK KERAH RAKYAT!!

13 Sept 20121comments

Tu Dia.....Selamatkan Anwar Lingkupkan Rakyat!!
PANAS!!RAHSIA PEMBANGKANG TERBONGKAR UNTUK KERAH RAKYAT!!

Cuba teliti janji dan segala ayat dalam gambar di atas, maka kita dapat lihat bahawa pembangkang sebenarnya nak memerintah lebih dari mentadbir negara. Sebelum ini ramai pemimpin BN berulang kali berjanji tranformasi akan diperkukuh sekiranya diberi peluang untuk mentadbir negara namun pembangkang lebih rakus apabila mengeluarkan ayat JIKA DIBERI KUASA MEMERINTAH yang maksudnya mereka suka perintah berbanding mentadbir sebuah masyarakat.

Jelas pembangkang sebenarnya akan lebih gemar untuk perintah dan kerah rakyat seperti mana yang dilakukan kepada orang suruhan mereka dalam perhimpunan dan demo haram mereka.Perintah menggunakan kehendak Islam salah satu darinya. 

Pasal janji tu, MHS biarkan pembaca putuskan samada itu hanya janji atau omongn kosong pembangkang gila kuasa. Jika boleh diberi bini pun diaorg akan buat demi kemenangan MEMERINTAH rakyat.

Contoh Bini.....
Pastu MHS dapat kesan dalam gambar di atas yang dipaparkan untuk rakyat Negeri Sembilan, tiada pimpinan DAP...adakah PAS sudah berantakan dengan DAP Negeri Sembilan????atau adakah PAS sememangnya jelak dengan aksi DAP anti Islam tersebut hinggakan muka Anthony Loke pun tak da...hahahahhaha sekali lagi kesian kepada DAP yang yakin sangat dapat sokongan dan memperbodohkan PAS....mintak maap ler DAP oi..............
Share this article :

+ comments + 1 comments

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team