ALLAHUAKBAR! KOMANDO ELIT KESELAMATAN NEGARA TERBAIK DI DUNIA -OPERASI HUTAN / GERILA - #opdaulat #prayforsabah #lahaddatu

25 Mar 201387comments




Pasukan Keselamatan Negara ketika ini sedang diuji dengan cabaran pemberontak. Namun , perlu diingat, ini bukan pertama kali pengalaman ATM dan PDRM dalam mengharungi ancaman negara kerana ancaman keselamatan di Malaysia kerap berlaku dan setiap ujian berakhir dengan kemenangan di Pihak Malaysia 100% termasuk ancaman komunis pasca Merdeka, ancaman pengganas dan lain-lain sehingga mewujudkan vakuum kestabilan sepanjang lebih 5 dekad lamanya. 

Malah Singapura yang kononnya gah mempunyai kekuatan senjata dan peralatan pun tidak pernah diuji sebagaimana ujian yang diterima pasukan keselamatan kita. Perlu sekali lagi diingat, pengalaman pasukan keselamatan negara bukan sahaja di dalam latihan semata-mata dan operasi pengaman, malah ia adalah kejadian sebenar!! 

Kita lihat 15 perkara yang telah dirumuskan daripada sumber ini: SUMBER


Tentera Malaysia sedang dalam operasi Cari DAN Musnahkan di Lahad Datu!
1 – Percaya atau tidak jika dikatakan Komando² Malaysia sentiasa diberi tugas sebagai QSR (Quick Reaction Rescue) bagi tentera NATO dalam perang BOSNIA? Suatu ketika pernah dicatatkan dalam newspaper di Amerika.. Diharapkan informasi ini dapat dikaji dan dikongsi bersama….hal ini dan diperakui oleh tentera² asing dan mengelarkan pasukan yang datang untuk garisan mati.




2 – ATM diperakui PAKAR PERANG HUTAN oleh seluruh dunia dan merupakan satu satunya pasukan yang Berjaya mengekang komunisme .




3 – VAT69 dijulang sebagai komando terbaik dunia sehinggakan pasukan ini didokumentarikan oleh ASIA CHANNEL.

4 – Perisik Malaysia sama ada PDRM atau ATM merupakan perisikan yang paling terbaik dalam dunia…percaya atau tidak? Pada 1988 seorang perisik KGB ditangkap iaitu Siddiq Ghouse kerana merisik Malaysia? Hal ini dibuktikan dengan kepantasan Malaysia membasmi Al-Maunnah,KMM, Abu Sayyaf, Jemaah Islamiah dan penganas² lain tanpa mengambil masa yang lama.

5 – ATM dianggap pakar modified dan pakar intergrasi oleh negara luar, sebagai contoh MiG29N Malaysia satu²nya pesawat tempur jenis itu yang memiliki peluru berpandu, dan ranking pertama hingga 22 pemandu pesawat tempur adalam anggota TUDM walau hanya menggunakan pesawat buruk tersebut! ATM juga telah mengubah suai SU-30KMM Malaysia menjadi lebih baik daripada pesawat tempur terbaik dunia iaitu SU-30MKI milik Tentera India !…




ATM juga mengubah suai SCORPHENE menjadi lebih senyap dan paling efisen dalam seluruh kapal selam milik angkatan tentera seluruh dunia! Bahkan percaya atau tidak jika dikatakan kapal kontena sumbangan MISC kepada ATM di ubah suai menjadi kapal seba guna dan kini ia berkhidmat dalam OPS FAJAR mengawal perairan Eden!

6 – Sebelum pasukan elit MARINIR (tentera laut Indonesia ) berjaya “TAWAN” Singapura…..pada 1980an pasukan komando udara Malaysia HANDAU telah menerobos pangkalan peluru berpandu udara milik tentera singapura yang terletak di BUKIT BATUK! Paling diingati pada kes itu Komando Malaysia meletakkan bendera MALAYSIA .!

7 – Pada lewat 1980an, sekumpulan tentera singapura ditangkap oleh askar wataniah Malaysia kerana cuba memasang radar di sebuah bukit yang terletak di johor. Tindakan ini dibalas Malaysia apabila dilimbungan kering dan basah singapura kerap berlaku letupan sabotaj yang menjejas pelancaran ekonomi Negara itu.

8 – Percaya atau tidak ? Indonesia risau apabila RELA ditubuhkan dan diperbesarkan? Ini kerana mereka tahu adanya pasukan bantuan khas dalam RELA. Ini mengingatkan pada bantahan singapura sewaktu penubuhan Pasukan Terjun Payung (briged para)

9 – Percaya atau tidak perisik dan anggota elit ATM dan PDRM,apabila bersara dikehendaki melaporkan diri di balai polis bagi waktu dan masa yang ditetapkan? Mereka juga sukar untuk memohon passport atau visa ke luar Negara.

10 – Semua anggota elit komando Malaysia (ATM) dilarang memakai motorcar ber”clutch”percaya atau tidak?

11 – Percaya atau tidak panggilan “cikgu” digunakan oleh anggota polis merujuk pada anggota ATM?

12 – ATM menjadi rebutan Amerika dan Britain.Namun ATM memilih Britain kerana ikatan persahabatan yang kian lama terjalin, namun tahukah anda ATM telah menubuhkan sekolah ketenteraan FORT BENNINGS ? Disini diperkatakan tentera terhebat adalah SAS (Britain), diikuti Malaysia (ATM) dan amerika US ARMY.

13 – Indonesia pernah mengutuk angkatan tentera Malaysia kerana sewaktu latihan , anggota tentera Malaysia membawa resin makanan! Namun ia dibalas Malaysia apabila sewaktu gempa bumi PADANG, makanan yang dihulurkan Malaysia adalah resin tersebut! Makanan inilah yang dikatakan expired padahal mereka kalah malu pada Malaysia.

14 – Bagi menghina Malaysia, Indonesia segaja mengajar angkatan tentera Kemboja. Tapi Indonesia mendapat aib apabila ATM berjaya menerobos kem tentera Kemboja tanpa disedari dan berjaya mematikan periuk api !ini amt memalukan mereka…

15 – Pasukan elit pertama Malaysia merupakan Sarawak Rangers dan ini merupakan pasukan paling awal sebagi pasukan elit dari negara2 rantau ini.

NOTE : INGAT LAH WAHAI MACAI PR. JGN PERLEKEHKAN LAGI KEKUATAN ANGGOTA KESELAMATAN NI !

SUMBER: RUMUSAN


Pengalaman sebenar Pasukan Komando VAT 69 di Lahad Datu : -

'Ibarat hujan peluru' itulah ungkapan angota-anggota Komando VAT69 bagi menggambarkan pertempuran dengan pengganas dari selatan Filipina di Lahad Datu 1 Mac lepas.Insp Azwanazlee Saffiai, 33, berkata terdapat dua pasukan yang bertempur dengan kumpulan militan itu iaitu Pasukan Gerakan Khas (PGK) VAT 69 Bravo dan Charlie.Bertindak sebagai komander kumpulan bagi sektor Bravo terdiri daripada 34 anggota dan pegawai, beliau berkata pertempuran berlaku selepas pengganas cuba mengepung pasukan keselamatan Charlie."Sewaktu cuba mengepung pasukan keselamatan Charlie yang juga dianggotai 34 anggota dan pegawai, pengganas memasuki kawasan sektor Bravo dan mereka kemudian mengeluarkan arahan supaya sektor kami (Bravo) beredar meninggalkan kawasan.
"Kami (Bravo) enggan berganjak sebaliknya cuba mendapatkan arahan daripada Komander untuk melepaskan tembakan. Pihak pengganas yang sebelum itu memberiamaran 'berambus Tiger, balik' (kepada kami) telah melepaskan tembakan kerana kami tidak mahu berundur," katanya kepada Bernama di sini, Isnin."Mereka (pengganas) cuba rapat dengan kami dan mengacukan senjata serta melepaskan tembakan bertubi-tubi dalam jarak kira-kira 10 meter," katanya.Pertempuran yang berterusan selama sejam itu mengorbankan dua anggota polis iaitu ASP Zulkifli Mamat, 29 dan Sjn Sabaruddin Daud, 46.
Pasukan keselamatan menembak mati 15 musuh.Azwanazlee berkata dalam pertempuran di kawasan kelapa sawit yang berpaya itu, beliau mendapati beberapa anggota pengganas sukar ditumpaskan walaupun ditembak bertubi-tubi."Kami rasa mereka seolah-olah memakai ilmu kebal kerana walaupun telah ditembak berkali-kali tetapi tidak jatuh -Macam menembak Zombi. Arahan untuk menembak di bahagian kepala diterima dan ia akhirnya berjaya menumpaskan pengganas itu," katanya.Berkongsi pengalaman sama, Kpl Muhammad Imran Abd Talib, 28, yang diatur gerak dalam satu lagi pasukan iaitu sektor Alpha di Kampung Tanduo, berkatabeliau dapat menumpaskan pengganas dalam jarak yang paling dekat iaitu kira-kiradua meter."Saya masuk kampung Tanduo pada 28 Feb dan pada pagi 1 Mac saya dan rakan lain diletakkan dalam keadaan siap siaga. Ketika itu kami sedang menyediakan makanan sebelum mendengar bunyi tembakan di kawasan sektor Bravo," kata anak bekas komando itu.
Beliau berkata pokok kelapa sawit menjadi tempat perlindungan daripada serangan pengganas."Bertempur dalam hutan tidak sama dengan bertempur di kawasan ladang kelapasawit dengan binaan rumah yang tidak banyak. Pemandangan menjadi lebih luas dania mudah untuk dilihat musuh, itu antara cabaran yang harus ditempuhi ketikaitu."Selepas bertempur saya lihat tempat perlindungan saya dipenuhi kesantembakan. Saya bersyukur kerana peluru yang datang seperti hujan itu tidakmengenai saya," katanya.Muhammad Imran yang terpaksa menangguhkan pertunangannya, berkata beliaubangga kerana dapat menyumbang kudrat demi mempertahankan negara.-BERNAMA
Share this article :

+ comments + 87 comments

jamrud
7 May 2013 21:40

Admin....bukan nak mjatuhkan martabat ATM,tp tolong kaji lebih detail lg,sbb yg bnyak pi operasi tu VAT 69 PDRM.......maaf ye,kenyataan....

Anonymous
11 May 2013 06:19

Anggota polis TIDAK PERNAH memanggil anggota ATM dengan panggilan "Cikgu". Istilah CIKGU digunakan oleh anggota polis yang junior kepada anggota polis yang lebih senior. Sila buat semakan sebelum membuat sebarang kenyataan.

Anonymous
18 July 2013 03:02

Ceh..merepek & lagi-2 berangan! ISRAEL RULES!!!!

18 July 2013 03:18

TAHNIAH KEPADA ATM & PDRM. MALAYSIA BOLEH!

Anonymous
12 August 2013 22:37

Salam, jangan terlalu yakin dengan cerita2 seperti ini. Alangkah bagusnya jika negara mengamalkan sistem kerahan tentera bagi setiap warganegara setelah mencecah umur 18 tahun. Saya percaya banyak masalah akan selesai seperti penagihan dadah, rempit, fahaman wahabi dan syiah yang semakin menjadi-jadi akhir-akhir ini. Kita perlu ingat negara lain juga mempunyai keupayaan yang hebat samada kualiti tenaga manusianya mahupun juga bidang tektikal dan persenjataan. Apapun ikutlah resmi padi "semakin berisi semakin menunduk". Teruskan menyokong kepimpinan negara dan kita rasa bersyukur PM kita Dato'Najib telahpun memberikan perhatian yang serius tentang masalah Syiah di negara ini.

Anonymous
16 August 2013 00:48

terbaik? jangan tipu lah... mana mungkin pasukan tentera yang jarang terlibat dalam situasi getir peperangan yang sebenar seperti menentang al-Qaeda dan mempertahankan benteng Israel dan Palestin boleh menjadi komando terbaik dunia?

bukan biased, tapi pasukan tentera Israel Shahyetet 13 adalah yang terbaik selepas British SAS dan US Navy SEALs..kehebatan pasukan tentera adalah dinilai berdasarkan sejauh manakah pengalaman mereka dalam peperangan sebenar...disebabkan tentera Israel kerap kali menghadapi ancaman luar sejak Six-Day War lagi, mereka boleh dikatakan terddah kepada situasi sebegini setiap hari.. sebab itulah mereka boleh melahirkan tentera yang berkelas dunia...kita tidak boleh menilai kehebatan berdasarkan jenis latihan dan kelengkapan senjata canggih semata-mata...

ramai lagi pasukan elit yang lebih hebat dari malaysia contohnya komando pakistan...

Anonymous
16 August 2013 00:51

oooh lepas saya baca betul2 rupa2nya budak yang buat artikel ini merupakan anti Pakatan Rakyat... Beliau menyelar dengan menggelar orang macai PR...rupanya macai BN yg buat artikel sebegini... patutlah kedengaran seperti perasan syok sendiri...

Anonymous
19 August 2013 19:06

Stop War, Stop Pakatan! keh2

Ali
19 August 2013 19:07

anon 00:51 ...bagus la dia anti PAKATAN! aBESS TU TAKKAN NAK SOKONG anwar ibrahim??! gila nak mampos!?? orang macam 'tu' nak jadi pemimpin??!

28 August 2013 07:47

Ha ah mmg terbaik sbb smpai skrg x tau dah sape yg bunuh altantuya

28 August 2013 07:47

Ha ah mmg terbaik sbb smpai skrg x tau dah sape yg bunuh altantuya

Anonymous
30 August 2013 07:28

terbaik di dunia? hahahahahahahahahaha
ingat orang bodoh ke?
SAS? Spectnaz? KGB? nak taruk no berapa? bukan tak sokong tentera malaysia, tapi jangan over la bro

Anonymous
12 September 2013 06:11

haibat la citer ni...

ambik balik singapore la dari kaum cina..

jangan banyak cakap la...

jangan banyak citer la..

kasi bukti..

berantas penceroboh kesultanan sulu..

haibat la semenanjing umngok malayan karang citer palsu pasal tentera pondan malaya ni..

Anonymous
15 September 2013 11:36

Angkatan panji hitam tetap terbaik sejak dulu hingga kini.... bangkit pejuang panji hitam.....

Anonymous
16 September 2013 01:20

fuck u...

Anonymous
25 September 2013 05:59

Ali apa yg kmu tahu tentang Anwar Ibrahim? Zero..Kosong.. Anwar Ibrahim dihormati oleh sluruh plusuk bangsa di Malaysia (kcuali macai UMNO/BN seperti kamu) dan ketokohan beliau disegani oleh pmimpin sluruh dunia, tmasuklah tokoh ulama Islam sedunia Yusuf al-Qardawi... Kamu hormat ke tokoh seperti Najib (pmbunuh Altantuya), Mahathir (SangFiraun), & Ibrahim Ali?... lebih2 lagi Mahathir, biar George Bush & Tony Blair skali pun dia tak gentar..api dia sangat takut dengan insan yang brnama Anwar Ibrahim.

Anonymous
28 October 2013 15:42

cuih ... terhebat di dunia apanya,tentara dungu,maho dan letoy gitu mw terhebat di dunia.
mimpi kale ... kakakakaka ( sas,mozard,kopasus)

Anonymous
4 November 2013 05:34

komado kita mmg sebenarnya antara yg terbaik...tapi x kan diiktiraf dunia dan mmg x jumpa name komand kite dlm top ten ker...atau yg lain tapi kita patut letak kepercayaan kepada komando kite..sebb diorang yg aq akan memperthankan negara kita

Anonymous
1 December 2013 09:34

ah pasukan koplak

Anonymous
6 December 2013 03:43

Setelah membaca komen kat sini , saya tertanya - tertanya kepada semua yg mengutuk ni , sanggupkah kita mempertahankan negara, melalui peperangan , melihat comrade ditembak depan mata.

Imagine they would do it even for the ungrateful ones.

Memang saya respect dengan sepenuh hati kepada Pasukan Komando Malaysia!!

Anonymous
9 December 2013 23:23

Harimau yang paling senyap adalah harimau yang paling gagah . untuk apa bangga komando kita ? Lebih bak orang tak tahu tentang komando kita , itu lebih baik . Siam diam ubi berisi , bukan cakap banyak tapi apa pun tadak

Anonymous
15 December 2013 00:39

baru tahu hutan juga penting untuk ketenteraan..jagalah hutan kita..

Rasa Sayange
18 December 2013 09:53

TNI jauh lebih bagus dari ATM.

Anonymous
29 December 2013 22:55

saya rasa pompuan dari china lebih sedap, sbb tetek nye besar, yang dari indon lak, biasa je. Tapi kalau nak best, ambik local lah.....kemut pukinya kuat. Pompuan pilipin lak banyak menipu.......sekian timakasih...

Anonymous
4 February 2014 06:28

amerika sedang mencipta bom khas. Bila dilempar pada pihak lawan, kesannya anggota pihak lawan akan ghairah dan bertukar kepada sifat gay. Anuar ibrahim tentu suka dan sanggup berperang hari-hari.

Anonymous
11 February 2014 17:37

Tahniah pasukan komando negara Malaysia!. Love n proud of u!!

ANGGOTA
19 February 2014 12:14

Asalamualaikum., adakah yg berhujah ni semua ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA? JGN SESEKALI MENCAMPUR ADUKKAN ATM DGN POLITIK !! KAMI MENJAGA KEDAULATAN NEGARA DGN DARAH DAN NYAWA KAMI ,..BESYUKURLAH.. JGN PERTIKAI KEMAMPUAN KAMI.. JIKA KAMI LEMAH DAN X MAMPU MEMPERTAHANKN NEGARA .. MENGAPA ANDA MASIH MAMPU HIDUP SEPERTI HARI INI?? ANAK2 ANDA MAMPU KE SEKOLAH TANPA ANCAMAN PELURU .. ?? FIKIR SEBELUM MENGELUAR KN HUJAHAN..BUKAN SEMUA YG ADMIN NYATA KN ADALAH BENAR NAMUN GGK MALAYSIA ANTARA YG TRBAIK DI RANTAU INI... MALBAT (MALAYSIANBATALION) BERADA DI MERATA PELUSUK DUNIA YG BRGOLAK..
POLIS DAN TENTERA ADALAH TUNGGAK KESELAMATAN NEGARA!! KAMI BUKAN PATUNG POLITIK ANDA! SHOW US SOME RESPECT. -GGK MARKAS 6 BRIGED-

Anonymous
15 March 2014 21:21

terima kasih pada yang memberi pujian pada pasukan ATM,PDRM dan pasukan keselamatan negara kita yg lain,,,mula2 nak menangis ada baca mcm2 tomahan pada pasukan atm kita,,,ingat pada yang mengata tu tuhan tu ada dia tau apa yang hak dn batil..pada warga malaysia yang bebangga sgt dgn pasukan luar..itu korang punya suka tapi jangan menghina pasukan keselamatan malaysia..kalau xtau pasal pasukan khas tersebut jangan ckp,,baik diam sebb org yang bnyak ckp pekara sia2 mati nti dia org paling rugi,,polis yang kat page paling atas td....korang pun teruk gak,,,mana orng nk respect pasukan kselamatan kalau semua nk mengaku hebat..ingat korang berjuang bkn nk bgtau sape hebat sbb musibat...berjuang atas nama negara bukan jbtan korang,ni tak nak gak betul sape hebat sape tak ...cukup2 la...aku bangga kerana memiliki pasukan keselamatan yang hebat,,aku doakan yang terbaik buat korang.pada endon tu duk diam2,,perbetulkan orang2 di negara ko dulu baru sibuk hal negara orang lain...ada pham,,

Anonymous
15 March 2014 21:29

yuppp MARKAS 6 BRIGED...AKU SETUJU...MANA2 LAMA PUN BUKA JE MESTI DOK LIBAT POLITIK DEPA INGAT BILA PERANG NATI ORANG POLITIK NAK TUNGGU DEPA...SEKARANG BOLEH LA CKP SEBAB TAK JADI LAGI,,JADI PUN BOLEH DI KAWAL..TUNGGU BILA DAH JADI PERANG SURUH POLITIK DEPA TOLONG DEPA,,BUKAN ANGGOTA KESELAMATAN ..OII INGAT MENTERI2 YANG DOK ADA NI PUN ANGGOTA KESELAMATAN YANG DOK JAGA DEPA NOOOOO..K HIDUP ATMMMM DAN PASUKAN KESELAMATAN YANG LAIN ..INGAT LEBIH BANYAK YANG MEYOKONG ANDA ,,DIAORG2 NI YANG NAK MENJATUH KAN SEMANGAT ANDA..

Anonymous
15 March 2014 22:41

terima kasih pada yang memberi pujian pada pasukan ATM,PDRM dan pasukan keselamatan negara kita yg lain,,,mula2 nak menangis ada baca mcm2 tomahan pada pasukan atm kita,,,ingat pada yang mengata tu tuhan tu ada dia tau apa yang hak dn batil..pada warga malaysia yang bebangga sgt dgn pasukan luar..itu korang punya suka tapi jangan menghina pasukan keselamatan malaysia..kalau xtau pasal pasukan khas tersebut jangan ckp,,baik diam sebb org yang bnyak ckp pekara sia2 mati nti dia org paling rugi,,polis yang kat page paling atas td....korang pun teruk gak,,,mana orng nk respect pasukan kselamatan kalau semua nk mengaku hebat..ingat korang berjuang bkn nk bgtau sape hebat sbb musibat...berjuang atas nama negara bukan jbtan korang,ni tak nak gak betul sape hebat sape tak ...cukup2 la...aku bangga kerana memiliki pasukan keselamatan yang hebat,,aku doakan yang terbaik buat korang.pada endon tu duk diam2,,perbetulkan orang2 di negara ko dulu baru sibuk hal negara orang lain...ada pham,,

30 March 2014 11:40

daulat tuanku, daulat negaraku, tabik tenteraku, takbir Allahu akbar, anwar? insan kerdil x brape berjase, x berape pelu di hormati, cukup lah mhormati beliau sbg manusia, xpelu lebih, pd yg ckp lebih mcm hebat kt atas ni, xyah ckp byk, name korg pn xde, lebih kecut dari berani, bismillahi tawakaltu alallah wala lahaulawala quwata illa billahi laliyil aziim, latataharroku zarratun illa bi‘iznillah, 5 pekara wajib di pertahankn, agamaku, negaraku, bangsaku, hartaku, nyawaku, al-jihadu fissabilillah, biar tunduk dada ke lantai, tidak akan ku tunduk pada musuhMu.. Allahu Akbar,

Anonymous
10 April 2014 06:18

zul azza ALLAHU AKBAR,,,,,bgus semangat hang,,,,tapi tak kurang hebat gak sikap bongkak hang,,,org yg puji pun hang keji,,ape punya org la hang ni,,,,agak2 hang ni ikhlas ke tak....

Anonymous
10 April 2014 06:23

zul azza ALLAHU AKBAR,,,,,bgus semangat hang,,,,tapi tak kurang hebat gak sikap bongkak hang,,,org yg puji pun hang keji,,ape punya org la hang ni,,,,agak2 hang ni ikhlas ke tak....

Anonymous
23 April 2014 06:34

Celaka Yg hina ATM , ko ingt ko duduk kt negara mne skang ni....politik pon ad tmptnya , korank ingt mse perang korang cari geng POLITIK kerrr , aq percaya mne2 yg hina ATM/PDRM tuh lh yg akn jdi Perosak Bangsa & Negara!! . Ko ingt ko sapa?!! , ko askar kerr ? , ko brani kerr perang dngn musoh , x gne pnye org , Manusia x bersyukur!!!! , klau ko x mnat dngn ATM/PDRM ko jngn hine , klau brani ko lh yg perang , bia tau skettt rse perangg , jngn tau nk hine !!..cakap kosong , buat tu dok!!!....."Jangan orang mengenali mu dengan nama PENGHIANAT , TAPI biar lah orang mengenali mu dengan nama PEJUANG"-KAPT. ZUHAILRI

30 April 2014 22:18

Sy langsung tak percaya dgn crt2 ini..semua terbaik dlm dunia..malaysia tak pernah terbabit dgn mana2 peperangan mana mungkin menjadi terbaik lah terhebatlah...karut ni semua...sy yakin setiap anggota komando terlatih di semua negara tp bkn terkuat...

Anonymous
3 May 2014 09:57

Mak ang pnya puki... Ang x pcya dngn melayu ka sial!!! Ang bangsa apa??? Klo ang hina melayu brmkna ang hina diri sndri la sial... Bangsat pnya org

Anonymous
3 May 2014 10:08

Buta perot pnya pertanyaan... bodoh anjing. Auk... Klau nk nilai dari segi peperangn bru bleh tahu kekuatan tentera ka bangsat... Hang la slah seorang yg x pecaya dengn bangsa sendiri..

Roslan Johari
8 May 2014 16:55

Salam Tuan/Puan ... Maaf Menegur ,,, Vat69 ni PDRM .. Bukan Dari RGK(Komando ATM) ,,Komando PDRM dengan RGK Jauh Bezanya ..
Pada Yang Memberi tomahan yang pelbagai ,,apa kata anda join RGK ,,Berkhidmat selama setahun dahulu dalam ATM pastu mohon masuk RGK ...
Tak pun join VAT69 PDRM ... macam mana ??Ada bran ??Jangan Sehari masuk pastu lari sudah ... kalau nak mengkritik sangat ,,pegi masuk dan rasa dulu baru cakap ..
Hmm...Lain kali ,jangan la nk bg tomahan2 kt orang sedangkan diri sendiri pon tak mampu ..manusia sememangnya ada kelemahan masing2...bagi la semangat pada orang2 yang sanggup berkorban ...Sekian ..
Bukan Senang Nak Senang ,,Bukan Susah Nak Susah ...

tukang telek
11 May 2014 20:04

Mereka mereka ini yg menghina pasukan keselamatan adalah bangsa yg tak sadar diri. Mereka mereka ini adalah puak puak yg sama dlm Pakatan Rakyat. Mereka mereka ini tak sadar yg diri mereka telsh diperbodohkan oleh pemimpin mereka.

17 May 2014 10:26

Atm terbaik!


Anonymous
20 May 2014 22:17

Orang yang kutuk ATM&PDRM nie patut buang negeri ja,x pun time perang jadikan badan buat kubu biar kena tembak,hidup pun x guna,bangsa sendiri di kutuk bngsa luar tambah2 yahudi di sokong bkn nk brpolitik PR gabung DAP tapi jadi taik dap,bn pun phm2 ja la,pas pun dah x boleh pakai hancur bngsa ku sekarang nie

Anonymous
2 June 2014 06:35

Setakat ic wrna biru nak sembang kencang...butoh la wei...

Anonymous
2 June 2014 06:37

Ic biru berjiwa patriotik aku sayang hampa....

Anonymous
5 June 2014 18:50

kasihan pada mereka yang tdk kenal dan tdk tahu siapa dan bagaimana ATM ..apa dan dimana peranan polis !

ingat, ATM boleh memerintah negara, ATM boleh memecat seorang PM , apabila darurat diisytiharkan ..dan Undang2 tentera dikuatkuasakan, tiada siapa yang berkuasa kecuali tentera !
apabila darurat dikuatkuasakan, parlimen dibekukan, tiada menteri ..tiada pembangkang, yang berkuasa hanya polis dan tentera !

anwar akan kecut telor ..
beruk BerSHiT akan lari menyorok

nah ....siapa yang mampu melawan kuasa tentera !

Anonymous
13 July 2014 09:06

apa kata awak sendiri turun padang?

Anonymous
13 July 2014 09:08

Bila agaknya Tun Mahathir takutkan Anwar Ibrahim ya... hihi... lucu la kenyataan awak

Anonymous
13 July 2014 09:10

rasanya tak kot... berani tampilkan la diri anda jgn syok sendiri hihi

Anonymous
13 July 2014 09:10

SETUJU

Anonymous
13 July 2014 09:12

TABIK VAT69

Anonymous
13 July 2014 09:13

tetek mak awak? lentur?

Anonymous
13 July 2014 09:14

TABIK HORMAT KOMANDO MALAYSIA!!!

Anonymous
13 July 2014 09:19

Tak perlu pedulikan mereka! Teruskan usaha! Kami rakyat Malaysia memerlukan anda!!
SYABAS ANGGOTA POLIS DAN ANGKATAN TENTERA MALAYSIA!! ANDA YANG TERBAIK DI MATA KAMI!

Anonymous
13 July 2014 09:22

sekurang kurangnya tak macam encik ali akbar kot...jentik sikit dah kecut

Anonymous
13 July 2014 09:23

BRAVO PDRM !! BRAVO ATM!!!

Anonymous
13 July 2014 09:25

mne tau?
awak pernah join ke jadi komando pakistan?

Anonymous
13 July 2014 09:27

setuju

Anonymous
13 July 2014 09:27

israel? funny u

Anonymous
16 July 2014 12:34

Kita semua patut bersatu, memberi semangat dan menghargai jasa dan tugas ATM dan PDRM. Tidak perlu menuding jari menyalahkan kepada mana2 pihak, yang penting kita sama2 menggunakan cara tersendiri untuk berjuang dan menyumbang kepada negara. Jadikanlah tregedi yang berlaku di tanah arab yang berpunca dari perpecahan dan rebutan kuasa.

Anonymous
27 July 2014 02:01

Jaya selalu korp kopassus.... INDONESIA RAYA.... JAYA SELALU INDONESIA...

Anonymous
27 July 2014 02:06

KALAU TIDAK MENCURI YA MENJIPLAK... ITULAH NEGARA KALIAN... NEGARA BODOH YG MAU DICAMPUR ADUKAN DARI PIHAK ASING.....

Anonymous
29 July 2014 09:17

Alah puki mak kalian semua... tentara ondol ondol... ATM LOYO LEMAH... PDRM TUKANG CABUL.... mending kalian jilat pantat pasangan kalian masing masing.... ATM & PDRM hanya bisa berperang diatas kasur.... hanya bisa menikmati lezatnya anus hahahahaha

30 July 2014 02:53

Kpd semua pembaca blog jgn layan provokasi yg cuba untuk sabotaj negara kita terutama dari Indon terhadap ATM/PDRM. Tujuan mereka ingin menghuru harakan malaysia dan buat kita bergaduh sesama sendiri!!

31 July 2014 03:29

Saya percaya komando Malaysia salah satu pasukan elit yang terbaik didunia. Tidak semestinye pasukan komando yang terbaik bila ia selalu terdedah pada situasi sebenar tetapi yang terbaik ialah apabila ia sentiasa melepasi standard tinggi yang diperlukan didalam sesebuah pasukan elit.

Pasukan komando ATM sentiasa berada ditahap tertinggi didalam standard yang digariskan dan sentiasa teratas semasa didalam gabungan latihan banyak negara dan dicemburui. Mereka lasak kental dan cergas baik dari segi fizikal dan mental.
Syabas pasukan elit Malaysia

Anonymous
31 July 2014 03:49

Panggil saja jablay... pelacur... atau mucikari...

Anonymous
31 July 2014 03:51

Hahaha.... ATM PDRM telek kucing... itil mambu... JAYA SELALU LINTAS UDARA

Anonymous
2 August 2014 07:19

Kontol.... puki... taek anjing.. ngapain juga gw menghuruharakan negara lho... tetap aja kopassus masih diakui dan menjadi pasukan khusus no 2 setelah mossad. Kalian cari sendirilah artikel kopassus.

Anonymous
2 August 2014 07:21

ATM pasukan loyo letoy. Sebaiknya ATM berkebun saja diladang.

Anonymous
2 August 2014 07:23

Bravo ngentot.... memek kucing

Anonymous
2 August 2014 09:48

Dah termaktub... Komando malaysia terbaik dunia.. ko pe thu..

Anonymous
28 August 2014 21:29

Melayu hancur kerana politik tp bersatu la kerana Islam agama mu..Malaysia tanah tumpah darah mu..

Anonymous
28 August 2014 21:31

Melayu hancur kerana politik tp bersatu la kerana Islam agama mu..Malaysia tanah tumpah darah mu..

Anonymous
29 August 2014 12:13

Bro... Igt ni.. Pesanan aku.. Biar pun siape yg mngutuk .. Jgn dilayan Ben.. Sbb ade orang yg nk kte berpecah belah.. Org ni mmg susah nk tau identiti dia.. Pendek cite, ade org munafik dikalangan melayu.. Yg mna mereka ni.. Mmg ade brsekongkol dgn puak yahudi.. Hati2.. Jgn cepat panas ok.. Assalamualaikum..

Anonymous
29 August 2014 13:18

Bangsa Arab tegak dengan Islam.. Bangsa melayu tegak jugak kerana Islam.. Utk tegakkn Islam, majulah mengangkat senjata jika ditentang dgn senjata.. Kerana Islam tertegak dengan pedang.. Tiada siapa yg meredhai agama Suci ini melainkan dia Muslim..

Anonymous
29 August 2014 13:22

Buat apain Cari nya kopassus? Enak aja nak gelarin diri terbaik nombo 2.. Perasan dey loo..

Anonymous
29 August 2014 13:24

Apain lo.. Negara miskin, mundur, goblok aja mau bilang jaya? Haha..

Anonymous
29 August 2014 13:27

Engak tau malu, miskin, uang nya ngak ada.. Melacur diri di Malaysia? Malu la kalian.. Agak nya kopassus pun ngak cukup makan.. Haha.. Bagi aja makan resin..

Anonymous
29 August 2014 13:32

Indon makan taik di Jakarta, gara2 tak cukup makanan.. Namun Malaysia tetap dengan rasa belas kasihan menerima indon bekerja di sini.. Syabas Malaysia..

Anonymous
29 August 2014 13:35

Bagi puak pembangkang.. Ko tu tak de tolo, itu sobab eh ko jeles dgn ATM n pdrm.. Aset negara.. Ko ape ade.. Setakat hu ha hu ha kt bwh kemah.. Haha.. Bagi Selangor pun jahanam.. Ni kn nk bg Malaysia? Waduh2.. Habis jaham lagi.. Mmg ko xkn dpt pluang kt Malaysia ni.. Haha.. Mimpi jelahh..

Anonymous
29 August 2014 13:38

Penduduk yg terbanyak Dan terpaling bodoh didunia ialah negara jaya Indonesia.. Syabas Indonesia kerana masih memegang rekod tertinggi kebodohan..

Anonymous
29 August 2014 13:42

Kadang2 aku terfikir.. Kenapa indon ni bodoh sangat? Otak dia tak sama macam otak orang melayu.. Padahal Malaysia datang daripada Indonesia..? Mungkin datuk nenek kita berhijrah di Malaysia sebab rimas dengan indon yg bodoh lagi goblok di Asia.. Waduih2..

Anonymous
29 August 2014 13:46

Nik Aziz pun dah turun jawatan sbb sedih, tak dapat perintah Malaysia.. Bukan tak nak bagi ko Aziz.. Tapi ko tu bersekongkol dgn puak2 pengkhianat bangsa.. Kalo ko sorng je nk pimpin tak kesah.. Ni ade beberape bangsat2 sejati jadi tulang belakang ko.. Ko dah tua la Aziz.. Ape ko tau dia buat ape Kat belakang ko.. Ko speaking pun tak boleh.. Ni kan nak jadi pemimpin.. Malu lah..

Anonymous
29 August 2014 13:48

Setakat Bab akhirat yg wajib ni, najib pun boleh buat.. Tapi Bab pemerintahan, tak semua orang boleh buat tau Aziz.. Ko kene belajar dulu..

Anonymous
5 September 2014 06:01

Vat69 mna sma ngn RGK,taktikal dan latihan jauh bebeza,yang hebatnya RGK,,cma orang tak heboh,,bodoh klau nk heboh,,biar tau ckit,,klu tak tau jgn bcakap gu,msuk RGK sehari pn tau lah mcmana,,

Anonymous
14 September 2014 04:56

RGK n VAT69..pada dasarnya mmg sama dari segi operasi ttp beza yg besarnya adalah segi saluran arahan pemerintahan*(RGK memusnah punca ancaman dan VAT69 melawan ancaman)..apapun semua utk mpertahankan malaysia..ttg RGK d L.Datu-unsong hero xda gambar lg pun reporter tiada masuk d barisan depan bg RGK yg myusup dalam zon musuh..vat69..heheh banyaaaakkkk...

Anonymous
15 September 2014 04:05

Kau jgn.nak hina PDRM&ATM
Kami,kau memang binatang
Kalau nak keluar kta2 lucah
Lebih baik ko jadi babi

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team