Video: KEMURKAAN SULTAN IBRAHIM TERHADAP NIZAR!

14 Jun 201218comments



Macam mana PAS nak tawan Johor kalau hati Sultan Johor pun dilukai dan tidak tertawan langsung oleh PAS!! Vidoe terbaharu ucapan pembukaan Sultan Ibrahim di bawah...

Sultan Johor sudah tidak dapat membendung perasaaan lagi dengan kesialan Nizar mengeluarkan kenyataan yang tidak menggambarkan adab seorang Melayu.

Poning kepala aku dengan si Nizar nih! 
MyHomesoil ingin mengimbau, bukan Nizar sahaja yang pernah kutuk Johor, si Babi Lim Guan Eng juga pernah mengeluarkan berbaur hasutan di Singapura tahun lepas mengenai Johor! Di samping bahan-bahan cetakan propaganda Kepimpinan DAP yang mahukan negara ini menjadi sebuah negara Republik, tidak bersultan dan tidak beraja!


Orang-orang Melayu , jangan kita dihina sebegini rupa!
Patik junjung titah tuanku!!! Allahuakbar!

thanx to  yang upload vid ni!
Share this article :

+ comments + 18 comments

Anonymous
14 June 2012 at 06:49

Main2kan derang ni dgn sultan. Kena tulah mulut herot br pdn muka...teruk tul politician nowadays...

14 June 2012 at 07:28

main2 dgn bugis ka

Anonymous
14 June 2012 at 08:50

Sewaktu Saidina Omar Al Khattab dilantik untuk menjadi Khalifah, beliau telah berkata “sekiranya aku didapati bersalah, tolonglah betulkan aku”, kemudian bangun seorang sahabat sambil menghunuskan pedang dan berkata, “wahai Omar, sekiranya engkau bersalah, pedang inilah yang akan membetulkan engkau”. Saidina Omar kemudiannya berkata sebagai menjawab kata-kata sahabat tadi, “Alhamdulillah, masih ada orang yang mahu menegur aku andainya aku bersalah.” Tapi pemerintah hari ini, baru kena tegur dgn twitter dah menggelupur...bukan pemerintah je yg menggelupur, rakyat pun turut menggelupur.. yg menegur pulak nak diharamkan dari menjijak kaki di negeri tsebut. Ingat negeri tu pemerintah tu yg punya ke? Memang jauh sekali beza sikap kita dan sikap umat Islam dizaman kegemilangan Islam dahulu...

Anonymous
14 June 2012 at 09:21

tapi kenapa orang sekarang lebih takut manusia dari takutkan ALLAH ???
adakah manusia lebih berkuasa dari ALLAH ???
kenapa sultan murka pon kita perlu takut ??
dia bukan TUHAN kita !!!!

Anonymous
14 June 2012 at 09:58

Alhamdulillah kerana masih ada orang berani menegur seperti saudara. Teringat kata-kata Saidina Abu Bakar (lebih kurang maksudnya)..mereka yang kuat adalah lemah di sisi ku, mereka yang lemah adalah kuat di sisi ku..semoga kita mencontohi akhlak kedua-dua Amirul mukminin ini. Semoga kita mulia bukan hanya di dunia tetapi juga di akhirat

Anonymous
14 June 2012 at 11:26

belia sekarang sanjungkan hang jebat, tidak lagi hang tuah. perjuangkan agama, tidak lagi bangsa. belia berani dan sudah bersedia untuk berubah!

Anonymous
14 June 2012 at 17:30

masalahnya sultan tak guna wang rakyat! Malah elaun sultan johor dan elaun tunku mahkota Johor disalur kepada Yayasan! Tambahan pula, pembelian plat nombor adalah pendapatan bagi pendapatan negara dan akan disalur kepada rakyat pada akhirnya! bodoh! komen mengenai agama, tapi tak tau hujung pangkal sesuatu isu!

Anonymous
14 June 2012 at 17:31

masalahnya sultan tak guna wang rakyat! Malah elaun sultan johor dan elaun tunku mahkota Johor disalur kepada Yayasan! Tambahan pula, pembelian plat nombor adalah pendapatan bagi pendapatan negara dan akan disalur kepada rakyat pada akhirnya! bodoh! komen mengenai agama, tapi tak tau hujung pangkal sesuatu isu!

Anonymous
14 June 2012 at 17:31

masalahnya sultan tak guna wang rakyat! Malah elaun sultan johor dan elaun tunku mahkota Johor disalur kepada Yayasan! Tambahan pula, pembelian plat nombor adalah pendapatan bagi pendapatan negara dan akan disalur kepada rakyat pada akhirnya! bodoh! komen mengenai agama, tapi tak tau hujung pangkal sesuatu isu!

Anonymous
14 June 2012 at 23:06

ko tau ke dy xgne duit rkyt?ade bukti?
hahahha....jgn duk ckp org xbtul
sultan bkn tuhan pon + dlu zaman tun mahathir, sape yg lucutkn kuase sultan?
ade ko ksah yg 2?
ko 2 xtau sjarah,ckp ckap bsar

Anonymous
14 June 2012 at 23:48

sepatut nya tunjuk kan la sikap yang lagi baik dan tak menimbulkan fitnah =) Sultan kot..bukan Menteri...
.

Anonymous
15 June 2012 at 10:26

kn da mintak maaf 2...isu kecil..byk lg isu yg bsar =)

Anonymous
15 June 2012 at 22:23

Ahmad Hariez Fuzien, aku pun boleh copy dan paste benda ni,,:
"This comment has been removed by the author."

Ahli biasa PAS
15 June 2012 at 22:26

Sultan beli tu dari sape? dari jpj kan>?? so pendapatan jpj tu pendapatan negara! pendapatan negara, untuk pembangunan rakyat! tu yang boleh sambung BR1M, KR1M and others! please think twice before critic, Nizar cuci bontot kit siang!

Anonymous
16 June 2012 at 01:12

Haprak. Dari beli no. plat 500k+, baik direct salur kat fakir miskin. Duit JPJ kroni2 yg dpt byk. Rakyat bape ketul je dpt.

Anonymous
28 April 2013 at 03:45

Sukahati depa lah nak beli apa pun. Duit depa. Yang penting rakyat hidup senang jugak. Tetap tak dipinggirkan

Post a comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team