28 Julai 2015 YANG PENUH SEJARAH..

28 Jul 20151comments

Pengumuman - pengumuman yang mengejutkan pada hari ini hanya menyesakkan kotak pemikiran MHS sama ada , keputusan yang dibuat ini memberikan impak yang positif kepada kerajaan yang sedang memerintah ataupun sebaliknya.
Namun apa yang dapat dilihat, isu rombakan kabinet yang menyaksikan PM menggunakan haknya untuk memilih keanggotaan kabinet menteri untuk bersamanya dengan menggugurkan Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Shafie Afdal sedikit sebanyak melonggarkan lagi sokongan terhadap kepimpinannya.
 
Namun, sudah ternyata, PM Najib mungkin telah berfikir panjang akan impaknya buat dirinya , partinya dan kerajaannya. Barisan kabinet sekarang ternyata akan bersama-sama menanggung beban tuduhan yang dilemparkan buat pimpinan tertinggi Negara dan kerajaan. Hanya kepada Allah jualah kita berserah.
 
Share this article :

+ comments + 1 comments

27 December 2016 at 04:07

Saya juga boleh mengatakan bahawa kadang-kadang saya belajar banyak perkara di beberapa blog.

Post a Comment

Kami tidak bertanggungjawab dengan komen anda. Silalah komen , jangan mengomel. MHS cadangkan agar tuan/puan gunakan nama tak kisah lah panggilan atau sebenar. Tak perlu lah pakai anonnymous/anon. itu lebih beretika...


 
Support : Copyright © 2012-2020. MHS - All Rights Reserved: MyHomeSoil Design Team